Simple Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Har fått visa leg flera gånger lols. Men annars.. öh, löjligt är det. Sätt en åldersgräns på kaffe med då. Väldigt få under femton som dricker kaffe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Har fått visa leg flera gånger lols. Men annars.. öh, löjligt är det. Sätt en åldersgräns på kaffe med då. Det är inte lika enkelt att köpa kaffe som är redo att drickas utan det sker oftast hemma där man har föräldrarna som ser till en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slan Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Har fått visa leg flera gånger lols. Men annars.. öh, löjligt är det. Sätt en åldersgräns på kaffe med då. Det är inte lika enkelt att köpa kaffe som är redo att drickas utan det sker oftast hemma där man har föräldrarna som ser till en. Pressbyrån brukar väl ofta ligga nära. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Har fått visa leg flera gånger lols. Men annars.. öh, löjligt är det. Sätt en åldersgräns på kaffe med då. Det är inte lika enkelt att köpa kaffe som är redo att drickas utan det sker oftast hemma där man har föräldrarna som ser till en. Pressbyrån brukar väl ofta ligga nära. Men återigen är det betydligt fler som dricker energidrycker istället, då de flesta i den åldern tycker kaffe smakar för jävligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slan Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Har fått visa leg flera gånger lols. Men annars.. öh, löjligt är det. Sätt en åldersgräns på kaffe med då. Det är inte lika enkelt att köpa kaffe som är redo att drickas utan det sker oftast hemma där man har föräldrarna som ser till en. Pressbyrån brukar väl ofta ligga nära. Men återigen är det betydligt fler som dricker energidrycker istället, då de flesta i den åldern tycker kaffe smakar för jävligt. Jo, men får man inte tag på energidryck skulle jag inte bli förvånad om en del börjar dricka kaffe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Man ska ju aldrig säga aldrig, men jag tror snarare att de dricker det som läsk, dvs för att det är gott och inte för att få energi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slan Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Man ska ju aldrig säga aldrig, men jag tror snarare att de dricker det som läsk, dvs för att det är gott och inte för att få energi.True, men har sett en hel del ungar med "monster" som kostar lika mycket som 1,5l cola/annan dryck. Dricker de hellre monster än cola/annan dryck? dang. Tycker monster smakar piss, men men! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Dom dricker det för dom är coola B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Jag tycker inte ens att energidrycker är goda. En kompis som jag var med idag köpte en 50cl RedBull för 32 kr, medans jag köpte en 50cl cola för ca 12 kr. -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Sen är ju kaffe på pressbyrån vad jag vet dyrare (och jag tycker även att det är opraktiskt). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 18 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2010 Går jag in i 7eleven för att jag är på en roadtrip t.ex så köper jag inte Red bull för 25 kr, då köper jag Coca Cola, Coca Cola ger mig en hel del energi och är dessutom godare. Ända värdiga energidrycken idag är ju Burn, V funkar också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 (redigerat) Om du går och lägger dig i tid så kanske du inte är, ursäkta mitt språk, så jävla trött under skoldagen. Redigerat 19 Augusti 2010 av baz14 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.