Hoppa till innehåll

Bästa Minnet!


 Dela

Rekommendera inlägg

Alla har vi väll så många minnen från WoW, men vilket är erat bästa? ;)

 

Jag har alltför många glada minnen från WoW, men en av mina bästa är nog när jag kom upp med min paladin till lvl 40 och fick mount för första gången! :P

 

Dela med er av era minnen! Sätt igång!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 182
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Vet inte om man ska skämmas eller inte, men när jag fick mount på min första character red jag omkring i evigheter medan jag spelade upp http://www.youtube.com/watch?v=K--b3BAzR7s

 

*Riders of the Storm...

one with the wind,

defenders of creation,

Riders of the storm

aligned with the sun!*

 

Kommer ihåg när jag äntligen kom till rank 10 efter evigheter av AB farmande, blev exalted samma dag... fina saker man fick då...

 

*suck* saknar tiden då WoW var nytt för mig, känslan att springa in i en ny zone..., nu kan jag allt utantill, alla quest, alla platser, allt :<

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vet inte om man ska skämmas eller inte, men när jag fick mount på min första character red jag omkring i evigheter medan jag spelade upp http://www.youtube.com/watch?v=K--b3BAzR7s

 

*Riders of the Storm...

one with the wind,

defenders of creation,

Riders of the storm

aligned with the sun!*

 

Kommer ihåg när jag äntligen kom till rank 10 efter evigheter av AB farmande, blev exalted samma dag... fina saker man fick då...

 

*suck* saknar tiden då WoW var nytt för mig, känslan att springa in i en ny zone..., nu kan jag allt utantill, alla quest, alla platser, allt :<

Håller med ;< När varje instance var något speciellt. Jag minns första gången jag körde Scarlet Monastery, jag var skit glad :lol:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En 22 gnome rogue som råkar klicka på N och undra wtf han kollar på?

haha ;) Det var ganska häftigt tyckte jag också första gången :P

 

Jag med xD

 

Mitt bästa minne var då jag första gången gjorde Scarlet Monastery - Graveyard. Ninjade till mig Blood Mage Mantle eller vad den nu hette på sista bossen i den instansen med min rogue, härligt :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Detta hände för ungefär 2 år sen :) mitt starkaste minne

 

Jag var ~30 och sprang i stv och hade precis satt tallent points på Fire Warding som jag tror den hette då men med samma effekt nu, reflect, sedan fick jag autotarget på en gnome mage någon level högre som höll på att casta en pyroblast på mig, då gjorde jag Fire Ward och gissa vad som händer, reflect på pyroblast, den crittar, och Stun proccar som jag inte äns hade tallent points i :) altså den andra magen måste ha haft det. Sedan fortsatte jag bara att gå och låtsades som ingenting :D

 

 

Minns också när jag var level 13 tror jag så sa en höglevlad åt mig att trycka på N :)

Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Downade KT igår, eller när jag kom till Thunder Bluff första gången. Trodde det var en camp där alla stod i typ gäng och massa sånt :P

Sedan trodde jag att min char var trött när jag måste repaira xD.

 

Vet inte om man ska skämmas eller inte, men när jag fick mount på min första character red jag omkring i evigheter medan jag spelade upp http://www.youtube.com/watch?v=K--b3BAzR7s

 

*Riders of the Storm...

one with the wind,

defenders of creation,

Riders of the storm

aligned with the sun!*

 

Kommer ihåg när jag äntligen kom till rank 10 efter evigheter av AB farmande, blev exalted samma dag... fina saker man fick då...

 

*suck* saknar tiden då WoW var nytt för mig, känslan att springa in i en ny zone..., nu kan jag allt utantill, alla quest, alla platser, allt :<

Allt såg annorlunda ut tdå när man var n00b.. Det var då det var kul ;/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mitt minne var nog när jag körde BG i Warsong

Jag vaktade flaggan medan dom andra i mitt lag krigade.

Sedan kommer någon horde och tar flaggan, och jag rusar fram för att döda honom.

Med sig har han kanske 15-30 gubbar med sig. <_< Jag dog.

Redigerat av Jonas_95
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nja jag ändrat mig, första gången jag fick epic flying. Grindade i en vecka i shadowmoon, primal air hehe- och när jag fick mina svärd, det var när WoW var som bäst tbh. s3 alltså.

 

http://i58.photobucket.com/albums/g266/Matusu/WoWScrnShot_011008_191718.jpg

 

Respect

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...