Nittionio Skrivet 13 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 (redigerat) Jo du ;) Minns när jag och några polare, brosan och Slasktratt och dem andra i guilden raidade horde staden i STV, kan inte komma på namnet. Det var tider det, vi var typ 30 pers runt lvl 30 (Jag och en av polaren var typ lvl 55) och vi ledde dem igenom STV, när vi kom till staden blev det whipefest, men det var roligt ändå! Sen hade vi också partys också i IF med guiden! Det var tider säger jag! Redigerat 13 April 2009 av Nittionio Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 13 April 2009 Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 Jo du ;) Minns när jag och några polare, brosan och Slasktratt och dem andra i guilden raidade horde staden i STV, kan inte komma på namnet. Det var tider det, vi var typ 30 pers runt lvl 30 (Jag och en av polaren var typ lvl 55) och vi ledde dem igenom STV, när vi kom till staden blev det whipefest, men det var roligt ändå! Sen hade vi också partys också i IF med guiden! Det var tider säger jag! who stole my pokémooooon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 13 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 Wtf? Hur känner du till den guilden!? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 13 April 2009 Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 Wtf? Hur känner du till den guilden!? :o han är din bror kanske :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 13 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 Nix, det är han inte ;) Men möjligtvis någon kompis? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaSsE93 Skrivet 13 April 2009 Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 Tog en 80 hunter med min 72 DK, var inte så svårt faktiskt, bara att chaina han i ice och heala, blood specc ftw. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 13 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 Mjo, DKs är ju så OP.. Men det var bra ändå ;D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 13 April 2009 Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 Tog en 80 hunter med min 72 DK, var inte så svårt faktiskt, bara att chaina han i ice och heala, blood specc ftw. Måste ha varit en dålig hunter som inte vet hur man använder disenage och master´s call och traps. lul. DKs är de lättaste att döda tycker jag :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 13 April 2009 Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 Nix, det är han inte ;) Men möjligtvis någon kompis? :o jag är sedan länge gm i det som finns kvar av guilden. f*n mac du kan ju kolla i hur ser din char ut-tråden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 13 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 ERIK! :D Alright, jag som hade suttit och försökt locka ut från Dogge att det var han, okej. Btw, du snodde GM platsen av mig! ;D Men i alla fall... Jo, när vi raidade hordestaden i STV, det var oldcshool det :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 13 April 2009 Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 Mjo, DKs är ju så OP.. Men det var bra ändå ;Dreti pally e ju också op =P dk klass typ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 13 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 Jo, men DKs tål så mkt mera imo.. Men retri palas är OP med ju ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg