purjo Skrivet 24 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2009 Om jag var 13 hade jag åkt till Metaltown i Göteborg, för att se SLIPKNOT! f*n alltså... Önska jag var 13. Om du varit 13 så skulle du förhoppningsvis ha mognat till lite och slutat lyssna på scene skit som Slipknot. Så man är omogen om man lyssnar på Slipknot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 24 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2009 Om jag var 13 hade jag åkt till Metaltown i Göteborg, för att se SLIPKNOT! f*n alltså... Önska jag var 13. Om du varit 13 så skulle du förhoppningsvis ha mognat till lite och slutat lyssna på scene skit som Slipknot. Så man är omogen om man lyssnar på Slipknot? Om man har dem som idoler, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 24 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2009 Vad hände med Lajf gruppen? Jag kom nyss hem från Kalmar. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 24 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2009 Vad hände med Lajf gruppen? Jag kom nyss hem från Kalmar. :) Glömde fylla på, men den blev till slut alldeles för inaktiv ändå. Inte lönt att kasta pengar i papperskorgen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 24 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2009 Vad hände med Lajf gruppen? Jag kom nyss hem från Kalmar. :) Glömde fylla på, men den blev till slut alldeles för inaktiv ändå. Inte lönt att kasta pengar i papperskorgen. Allright, ska inte gå off topic längre. Tack för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 25 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2009 Fint väder i Arvika! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 25 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2009 Skitfint väder i Värnamo iallafall, riktigt härligt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 26 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2009 (redigerat) Om jag var 13 hade jag åkt till Metaltown i Göteborg, för att se SLIPKNOT! f*n alltså... Önska jag var 13. Om du varit 13 så skulle du förhoppningsvis ha mognat till lite och slutat lyssna på scene skit som Slipknot. dude u are wrong :) ne men de flesta band är alright live tkr jag :) sen i sommar ska jag fixa min bil :) bara ett år kvar tills jag får mitt kort om inte ngt händer :) Redigerat 26 Maj 2009 av Fatal1tyPro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 31 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2009 Första badet idag och igår, grymt skönt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 1 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2009 Usch, det är stekhett här inne i småland, igår kunde man inte vara ute för det schtekte på. Sen när man gick in var man tvungen att ha på fläktarna 100%. Var runt 38 grader igår i solen :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 1 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2009 Usch, det är stekhett här inne i småland, igår kunde man inte vara ute för det schtekte på. Sen när man gick in var man tvungen att ha på fläktarna 100%. Var runt 38 grader igår i solen :P Jag svettades i bara kallingar med alla fönsterna öppna här hemma, fruktansvärt varmt i Malmö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 1 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2009 Global uppvärmning, here we come. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.