Rullis Skrivet 6 April 2009 Rapport Dela Skrivet 6 April 2009 Åka till spanien för 5e året irad - inte kul. -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 6 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2009 Åka till spanien för 5e året irad - inte kul. -.- Inte? Spanien är ju asnajs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piggybank Skrivet 6 April 2009 Rapport Dela Skrivet 6 April 2009 (redigerat) Vara i min sommar stuga i mitt i ingenstans XD i 1 vecka. sedan skall jag ta det lungt Redigerat 6 April 2009 av Piggybank Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhug Skrivet 6 April 2009 Rapport Dela Skrivet 6 April 2009 Jag ska åka till Kroatien o segla. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 6 April 2009 Rapport Dela Skrivet 6 April 2009 Ska väll på kollo igen. Hälsa på min pappa. I slutet av den här månaden ska jag åka till egypten! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSnow Skrivet 6 April 2009 Rapport Dela Skrivet 6 April 2009 Träna. Har fått riktigt dålig kondis förra året. Ska rätta till det. Får väl följa med familjen på va de har för planer. Eftersom det är låg konjunktur och vi just köpte en bli (ingen stor investering men skatten gör sitt) tror jag inte det blir mycket dock. Kanske borde satsa på ett sommarjobb (lite stramt i kassan nu). Blir inget läger detta året. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 6 April 2009 Rapport Dela Skrivet 6 April 2009 Hoppas på att få jobba lite. Hoppas på festival, Peace And Love. Troligen spendera en del tid i Göteborg och Lysekil. Definitivt festa en massa och bara ha kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 6 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2009 Jag ska åka till Kroatien o segla. B) Låter riktigt härligt med seglingen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 6 April 2009 Rapport Dela Skrivet 6 April 2009 :verymad: Jag hade just tänkt göra en sån här tråd. Men min familj har inte bestämt riktigt än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSnow Skrivet 6 April 2009 Rapport Dela Skrivet 6 April 2009 Jag vet vad jag borde göra, paddla kajak. Billigt, ansträngande i rätt tempo, kul. Perfekt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 6 April 2009 Rapport Dela Skrivet 6 April 2009 Jag ska åka till Kroatien o segla. B) Låter riktigt härligt med seglingen! Inte om man lätt blir sjösjuk :yucky: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 6 April 2009 Rapport Dela Skrivet 6 April 2009 Jag ska skimma röven av mig, steka på tylösand, bruka cola, spela beachhandboll, kanske spela åhuscupen, skimma ännu mer, nästan klara 360 pop-shove it. Förmodligen, era tuppar som ska resa, jag kanske ska till Polen :3 skimming är inte det nån sorts bedrägeri syssla? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.