The Moose Skrivet 26 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 April 2009 Jepp! :D Är säkert 20 grader här nere i skåne, härligt! Var i Skåne bor du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 26 April 2009 Rapport Dela Skrivet 26 April 2009 I sundsvall är det runt 15 -17 grader skulle jag tro :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 26 April 2009 Rapport Dela Skrivet 26 April 2009 I sundsvall är det runt 15 -17 grader skulle jag tro :DDet är varmt det också! Bara om solen tittar fram så är det ju alltid hyffsat ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 26 April 2009 Rapport Dela Skrivet 26 April 2009 20 grader i Hällnäs :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DubbelD Skrivet 26 April 2009 Rapport Dela Skrivet 26 April 2009 +21 här och var mycket varmare igår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 26 April 2009 Rapport Dela Skrivet 26 April 2009 Nu är det 23,5! Härligt! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 26 April 2009 Rapport Dela Skrivet 26 April 2009 Jepp! :D Är säkert 20 grader här nere i skåne, härligt! Var i Skåne bor du? hööör!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 26 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 April 2009 Jepp! :D Är säkert 20 grader här nere i skåne, härligt! Var i Skåne bor du? hööör!!!! Vaaa!? Skoja. Höör är fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 26 April 2009 Rapport Dela Skrivet 26 April 2009 En i min wow-guild är från Höör! ;D Köpte en solsäng iförrgår. Somnade på den ute på vår altan igår, fyfan va najs det var! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 26 April 2009 Rapport Dela Skrivet 26 April 2009 (redigerat) höööör-town goddangsssszzszz! for hilvidde fiddor snart sommar ju! jag ska va ute i solen, musisera en hel del och såklart äta mycket vattenmelon. jag kanske även åker på festivaler, men man vet aldrig med mig. helst av allt vill jag bara slippa klippa gräset och att mina grannar ska sluta spela polsk radio i renoveringsbyggställningen 18 timmar om dygnet Redigerat 26 April 2009 av Slasktratt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 27 April 2009 Rapport Dela Skrivet 27 April 2009 En i min wow-guild är från Höör! ;D Köpte en solsäng iförrgår. Somnade på den ute på vår altan igår, fyfan va najs det var! 2 haha vet icke vad som ska hända i sommar. hoppas få tag på biljett till zappa plays zappa, men det är det enda jag tänkt på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 27 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2009 höööör-town goddangsssszzszz! for hilvidde fiddor snart sommar ju! jag ska va ute i solen, musisera en hel del och såklart äta mycket vattenmelon. jag kanske även åker på festivaler, men man vet aldrig med mig. helst av allt vill jag bara slippa klippa gräset och att mina grannar ska sluta spela polsk radio i renoveringsbyggställningen 18 timmar om dygnet POLSKA! Får jag fråga herren om han njuter av kyckling? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.