kimen Skrivet 7 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2009 Yay, Grand Black War Mammoth från 25-manna VoA. Vann den på en 97 roll. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 10 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2009 Kört en snabb Ulduar 10 till Thorim, sen orkade vi inte köra längre. Vann t8 legs men inte mycket mer. Sen en snabbis i naxx 10 med bara för skojs skull. Vi var redigt oseriösa så vi wipade till och med på thaddius (vi körde 7-man) x) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 10 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2009 Körde Totc 10, vann en chest och fick massa emblems. ;) Också fortsatt med massa dailies. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 16 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2009 Levlat upp min mage till 7, hinner nog dra 10 idag iallafall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 16 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2009 Ulduar FL Ignis Razor XT-002 Fortsätter imorgon Daily heroic (UK) OS 10 3D Zerg (Ny cloak, lite bättre - ingen större skillnad) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 17 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2009 (redigerat) Igår dingade man 80 på sin dk, och körde då förstås en massa toc... Sen körde jag Ulduar på min pala med igår, vi körde bara hodir sen gick två dc och någon leavade... så vi körde toc 10 istället, vann Edge of Agony för retri, och vi kom till anub'arak sen pallade inga mer.. vi tar honom idag :) Redigerat 17 Oktober 2009 av Necromancer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 17 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2009 Igår dingade man 80 på sin dk, och körde då förstås en massa toc... Sen körde jag Ulduar på min pala med igår, vi körde bara hodir sen gick två dc och någon leavade... så vi körde toc 10 istället, vann Edge of Agony för retri, och vi kom till anub'arak sen pallade inga mer.. vi tar honom idag :) Hela toc gör man ju på knappt en timme om man inte går med folk som är dumma i huvudet. ^^ Ja, idag har jag inte gjort så mycket. Gått daily heroic. Just nu står jag i Dalaran och letar grupp till Ulduar25 för jag måste loota Twisted Visage. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 18 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2009 Har gjort en massa halloween achivs och skaffat 7 epics .D Dingade 80 för nån dag sen :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 18 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2009 Igår dingade man 80 på sin dk, och körde då förstås en massa toc... Sen körde jag Ulduar på min pala med igår, vi körde bara hodir sen gick två dc och någon leavade... så vi körde toc 10 istället, vann Edge of Agony för retri, och vi kom till anub'arak sen pallade inga mer.. vi tar honom idag :) Hela toc gör man ju på knappt en timme om man inte går med folk som är dumma i huvudet. ^^ Ja, idag har jag inte gjort så mycket. Gått daily heroic. Just nu står jag i Dalaran och letar grupp till Ulduar25 för jag måste loota Twisted Visage. Klarade den på 29 minuter senast, timeade :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Undead Skrivet 19 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2009 Tränade min Undead Mage 1-4 level. Sen gick jag med en NightElf från Teldrassil till Goldshire utan att bli level 2 xD Och så fick jag reda på att jag snart inte är BARA trial mer..xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 19 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2009 Levlar min hunter :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 19 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2009 (redigerat) Skaffade [Hallowed By Thy Name] och en till epic dagger :D Har nu Black Knight's rondel x2 Redigerat 19 Oktober 2009 av Normie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg