Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

• Svar 1.5k
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Skrivet
  skrev NoXEEE:
  skrev Svampen1:

Ja du e välkommen till paradeux iaf :D Haomarush(stavas det så? oO) server

Oh, behöver ni en Råg? Har lust o twinka min i lvl 60

Bilden visar klart 5 rogues.
Skrivet
  skrev CHORDAZBA:
  skrev Svampen1:

Ja du e välkommen till paradeux iaf :D Haomarush(stavas det så? oO) server

Oh, behöver ni en Råg? Har lust o twinka min i lvl 60

Bilden visar klart 5 rogues.

8 :rolleyes:
Skrivet

Funderar på att göra /gquit pga att jag inte blir vald till raids mer en ca en gång per månad även fast jag kämpar som fan för att bli bättre i alla möjliga sätt. :(

Skrivet (redigerat)

Party med GM^^ Min kompis (allyn på bilden) ropade på mig på msn och sa att han fått tag på en GM i spelet och jag kom så snabbt jag kunde. Kunde inte se honom först men GMen fixade det efter en stund. Man kan tydligen be GMs att komma in i spelet till dig närsomhelst när man pratar med dem.

http://upload.snelhest.org/images/100317WoWScrnShot_031710_194008.jpg

Redigerat av WASD
Skrivet

Lich King på 40%.. Helvete asså det var inte lätt.. -.- Ska fortsätta på Fredag. Att tanka honom är inte så svårt men att se healers dö av Necrotic Touch på typ 40k är smärtsamt.

Skrivet
  skrev Zaff:

Lich King på 40%.. Helvete asså det var inte lätt.. -.- Ska fortsätta på Fredag. Att tanka honom är inte så svårt men att se healers dö av Necrotic Touch på typ 40k är smärtsamt.

haha, eller så väntar du tills man puggar han med wrynn buffen ;)
Skrivet
  skrev ExorZ:
  skrev Zaff:

haha, eller så väntar du tills man puggar han med wrynn buffen ;)

Helvete heller, min realm kan inte pugga TOGC 10 än. Ahn'qiraj dvs. Aldrig i livet säger jag bara, i cataclysm kommer de inte ens kunna pugga togc 25 haha.
  • Skapa ny...