Hoppa till innehåll

Dagshändelser I Wow.


Blitzcat

Rekommendera inlägg

Stannat på 1910 nu, finns så många anti-rogue/mage teams. Vi ska nog kunna ta 2k dock, bara att vi ALLTID får dalaran skitarena. Ska satsa på ett RMP nu eftersom att 2v2 blir skit nästa säsong.

Varför blire skit nästa säsong? Vad ändras från nu? :o

 

Man kommer inte kunna köpa relentlessdelar med sin rating från 2v2. Relentless är nästa furious.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 1.5k
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Stannat på 1910 nu, finns så många anti-rogue/mage teams. Vi ska nog kunna ta 2k dock, bara att vi ALLTID får dalaran skitarena. Ska satsa på ett RMP nu eftersom att 2v2 blir skit nästa säsong.

 

Varför blire skit nästa säsong? Vad ändras från nu? :o

 

Man kommer inte kunna köpa relentlessdelar med sin rating från 2v2. Relentless är nästa furious.

 

Aj.. hmm, aja, 3v3 är lite mer tacts än 2v2, inte lika många involverade.

 

 

Drog Flame Levittiithahananått på normal mode i 10 man, 6 man :D skit lätt ju, går säkert 4 man också, bara nån plockar upp pyrite och nån skjuter. :D

post-68284-1247147580_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Stannat på 1910 nu, finns så många anti-rogue/mage teams. Vi ska nog kunna ta 2k dock, bara att vi ALLTID får dalaran skitarena. Ska satsa på ett RMP nu eftersom att 2v2 blir skit nästa säsong.

 

Varför blire skit nästa säsong? Vad ändras från nu? :o

 

Man kommer inte kunna köpa relentlessdelar med sin rating från 2v2. Relentless är nästa furious.

 

Aj.. hmm, aja, 3v3 är lite mer tacts än 2v2, inte lika många involverade.

 

 

Drog Flame Levittiithahananått på normal mode i 10 man, 6 man :D skit lätt ju, går säkert 4 man också, bara nån plockar upp pyrite och nån skjuter. :D

post-68284-1247147580_thumb.jpg

 

Har blivit 2 mannad om inte jag minns helt fel.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Stannat på 1910 nu, finns så många anti-rogue/mage teams. Vi ska nog kunna ta 2k dock, bara att vi ALLTID får dalaran skitarena. Ska satsa på ett RMP nu eftersom att 2v2 blir skit nästa säsong.

 

Varför blire skit nästa säsong? Vad ändras från nu? :o

 

Man kommer inte kunna köpa relentlessdelar med sin rating från 2v2. Relentless är nästa furious.

 

Aj.. hmm, aja, 3v3 är lite mer tacts än 2v2, inte lika många involverade.

 

 

Drog Flame Levittiithahananått på normal mode i 10 man, 6 man :D skit lätt ju, går säkert 4 man också, bara nån plockar upp pyrite och nån skjuter. :D

post-68284-1247147580_thumb.jpg

 

Har blivit 2 mannad om inte jag minns helt fel.

 

2mannad med 2 towers up till och med :P

 

 

prospectade lite saronite igår som jag samlat på mig.. fick rätt många blåa och så fick jag ca 900g från ah på 1 natt =D

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

post-68284-1247158063_thumb.jpg

 

Försökte få Storm saken, 3 flags utan att dö... dock verkar den helt jävla buggad eller att man måste ta dom i rad. För jag dog bara 1 gång men tog 6 flaggor.. och jag dog Innan jag började ta flaggor.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

post-68284-1247158063_thumb.jpg

 

Försökte få Storm saken, 3 flags utan att dö... dock verkar den helt jävla buggad eller att man måste ta dom i rad. För jag dog bara 1 gång men tog 6 flaggor.. och jag dog Innan jag började ta flaggor.

Without dying = utan att ha dött någon gång på hela matchen, räknas inte om du tar 3 flaggor i rad utan att dö efter att du har dött en gång Redigerat av Hivee
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

post-68284-1247158063_thumb.jpg

 

Försökte få Storm saken, 3 flags utan att dö... dock verkar den helt jävla buggad eller att man måste ta dom i rad. För jag dog bara 1 gång men tog 6 flaggor.. och jag dog Innan jag började ta flaggor.

Without dying = utan att ha dött någon gång på hela matchen, räknas inte om du tar 3 flaggor i rad utan att dö efter att du har dött en gång

 

Men det är ju cpigt svårt :o trodde det var piss easy achievement.. ska man ta 3 flaggor sen gå och gömma sig :D

 

______________________

Sen vare nån DK som jag gav flaggan till en annan Eots, drog 3 flaggor i rad utan att dö innan och fick achievement då hon lämna den sista, får man inte dö före ? låter lite skevt om man får dö hur mycket man vill efter men inte en enda gång före, även om det var långt före. Aja, får dra det nån annan gång

 

post-68284-1247179760_thumb.jpg

 

Drog UK Norm solo, första bossen passerade jag. Cpigt icetomb skit asså. 15 sec stun med 2-3k shadowbolts och dot för % av ditt hp, sen direkt efter en ny icetomb.

Redigerat av ExorZ
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...