Hoppa till innehåll

Dagshändelser I Wow.


Blitzcat

Rekommendera inlägg

Utan DK Retri Pala eller Warrior? Yah it's rly hard... Roguen har hateful gear och HoS HC och badges wep. Feral druiden har vapen från heigan10 + att vi använder inte voice. yah, it's rly hard.

 

 

Körde lite till 2v2, hamna på 1650 sen började FOTM reroll teamen.. Pala eller DK i varje team, är det holy pala så är det DK, är det Retri pala så är det Resto Druid..

Redigerat av ExorZ
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 1.5k
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Tog 9 bossar i Ulduar 10 manna. Fick lite saker. Sen droppa staffen på Freya, jag vann rollen men fick den inte eftersom jag redan vunnit ett weap. Så rl gav den till en drood som rolla os. Så jag är fortfarande inte hitcappad, yay.

 

/emo

Redigerat av Sportlov
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Utan DK Retri Pala eller Warrior? Yah it's rly hard... Roguen har hateful gear och HoS HC och badges wep. Feral druiden har vapen från heigan10 + att vi använder inte voice. yah, it's rly hard.

 

 

Körde lite till 2v2, hamna på 1650 sen började FOTM reroll teamen.. Pala eller DK i varje team, är det holy pala så är det DK, är det Retri pala så är det Resto Druid..

 

lol'd irl.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Utan DK Retri Pala eller Warrior? Yah it's rly hard... Roguen har hateful gear och HoS HC och badges wep. Feral druiden har vapen från heigan10 + att vi använder inte voice. yah, it's rly hard.

 

 

Körde lite till 2v2, hamna på 1650 sen började FOTM reroll teamen.. Pala eller DK i varje team, är det holy pala så är det DK, är det Retri pala så är det Resto Druid..

 

inge hunter + retri? ;>

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...