ExorZ Skrivet 2 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2009 (redigerat) http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...p;n=Ca%C3%ADnan u got wep as cleave rly hard Utan DK Retri Pala eller Warrior? Yah it's rly hard... Roguen har hateful gear och HoS HC och badges wep. Feral druiden har vapen från heigan10 + att vi använder inte voice. yah, it's rly hard. Körde lite till 2v2, hamna på 1650 sen började FOTM reroll teamen.. Pala eller DK i varje team, är det holy pala så är det DK, är det Retri pala så är det Resto Druid.. Redigerat 2 Augusti 2009 av ExorZ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShamanOwns Skrivet 2 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2009 ok detta var inte idag men igår så lvlade jag 50 på min shaman :D e skitnöjd med det fick ganska grymma spells me :D Och idag har jag än sålänge gjort quests och kanske ska göra sunken temple sen...... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 2 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2009 Gjorde några dailies och fick 2 achivments (Y) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sportlov Skrivet 3 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2009 (redigerat) Tog 9 bossar i Ulduar 10 manna. Fick lite saker. Sen droppa staffen på Freya, jag vann rollen men fick den inte eftersom jag redan vunnit ett weap. Så rl gav den till en drood som rolla os. Så jag är fortfarande inte hitcappad, yay. /emo Redigerat 4 Augusti 2009 av Sportlov Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 3 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2009 Idag har jag bara lvlat priesten till 28, questat i Hillsbrad Foothills, Stonetalon Mountains, Ashenvale och Thousand Needles. Imorgon ska jag dra 30 och köpa mount... förhoppningsvis. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 3 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2009 http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...p;n=Ca%C3%ADnan u got wep as cleave rly hard Utan DK Retri Pala eller Warrior? Yah it's rly hard... Roguen har hateful gear och HoS HC och badges wep. Feral druiden har vapen från heigan10 + att vi använder inte voice. yah, it's rly hard. Körde lite till 2v2, hamna på 1650 sen började FOTM reroll teamen.. Pala eller DK i varje team, är det holy pala så är det DK, är det Retri pala så är det Resto Druid.. lol'd irl. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 3 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2009 (redigerat) Downade mimiron för första gången med guilden :$ (tio manna) Redigerat 3 Augusti 2009 av zitroz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 4 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2009 Dinga 70 på dudun, tagit en lång paus från den medans vi körde alts och arena. Gick UK HC UP HC DTK HC OK HC på palan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 4 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2009 http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...p;n=Ca%C3%ADnan u got wep as cleave rly hard Utan DK Retri Pala eller Warrior? Yah it's rly hard... Roguen har hateful gear och HoS HC och badges wep. Feral druiden har vapen från heigan10 + att vi använder inte voice. yah, it's rly hard. Körde lite till 2v2, hamna på 1650 sen började FOTM reroll teamen.. Pala eller DK i varje team, är det holy pala så är det DK, är det Retri pala så är det Resto Druid.. inge hunter + retri? ;> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 4 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2009 Dingade 78 och auktionerade lite. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 4 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2009 Det håller fortfarande kvar faktan att ni inte clearat det, ni borde ha fixat en priest för länge sen om ni progressa i det :onöjd nu? -.- vi gjorde också 25 razor å xt direkt efter, vi vann på bägge första försöken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 4 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2009 lvlat 31 på priesten och gankat lite i STV och i SM med min paladin ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg