BURK Skrivet 10 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2009 Jag dog 3 gånger :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 10 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2009 Dingade 79. Level 80 here I come! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 10 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2009 Tog ner Flame Leviathan för första gången.. rätt skoj Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 10 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2009 Fick Healing macen från ToC HC, Tanking svärdet hoppas jag på nästa gång. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 10 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2009 Gjorde ZG idag, Zulian tiger dropade, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 10 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2009 Gjorde ZG idag, Zulian tiger dropade, och fick du den? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 Gjorde ZG idag, Zulian tiger dropade, och fick du den? :P Så klart inte...jag rollade 11, Libra som vann den 18 -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhug Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 Håller på med min twink , lvl 15 atm. Försöker få leggingsen i WC men eftersom man inte kan komma in i instancer på eftermiddagarna så går de lite sådär. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 Håller på med min twink , lvl 15 atm. Försöker få leggingsen i WC men eftersom man inte kan komma in i instancer på eftermiddagarna så går de lite sådär. Konstigt att alla klagar, aldrig fått "Cant load additional instance nanana" på Skullcrusher, fick det i RFC på Outland dock. Men aldrig fått på Skullcrusher. Vilken server kör du på? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 12 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2009 Kört dailys, lite HCs, boostat lite, fiskat lite, imorn/idag blir det exalted med Silver typerna vid argent tournament och epic crit gem ska läras : ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 12 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2009 (redigerat) Idag har jag skaffat tanking gear, farmat ToC normal (jag tankade) och lite HC's. Imorgon hoppas jag på Peacekeeper blade eller Red Sword of Courage samt Royal Crest of Lordaeron. Redigerat 12 Augusti 2009 av Necromancer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhug Skrivet 12 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2009 Håller på med min twink , lvl 15 atm. Försöker få leggingsen i WC men eftersom man inte kan komma in i instancer på eftermiddagarna så går de lite sådär. Konstigt att alla klagar, aldrig fått "Cant load additional instance nanana" på Skullcrusher, fick det i RFC på Outland dock. Men aldrig fått på Skullcrusher. Vilken server kör du på? Spelar på Outland, hoppas dom gör något åt det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg