Hoppa till innehåll

Dagshändelser I Wow.

Blitzcat

Rekommendera inlägg

• Svar 1.5k
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Kört en snabb Ulduar 10 till Thorim, sen orkade vi inte köra längre. Vann t8 legs men inte mycket mer.

Sen en snabbis i naxx 10 med bara för skojs skull. Vi var redigt oseriösa så vi wipade till och med på thaddius (vi körde 7-man) x)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Igår dingade man 80 på sin dk, och körde då förstås en massa toc...

Sen körde jag Ulduar på min pala med igår, vi körde bara hodir sen gick två dc och någon leavade... så vi körde toc 10 istället, vann Edge of Agony för retri, och vi kom till anub'arak sen pallade inga mer.. vi tar honom idag :)

Redigerat av Necromancer
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sen körde jag Ulduar på min pala med igår, vi körde bara hodir sen gick två dc och någon leavade... så vi körde toc 10 istället, vann Edge of Agony för retri, och vi kom till anub'arak sen pallade inga mer.. vi tar honom idag :)

Hela toc gör man ju på knappt en timme om man inte går med folk som är dumma i huvudet. ^^

Ja, idag har jag inte gjort så mycket. Gått daily heroic. Just nu står jag i Dalaran och letar grupp till Ulduar25 för jag måste loota Twisted Visage.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hela toc gör man ju på knappt en timme om man inte går med folk som är dumma i huvudet. ^^

Ja, idag har jag inte gjort så mycket. Gått daily heroic. Just nu står jag i Dalaran och letar grupp till Ulduar25 för jag måste loota Twisted Visage.

Klarade den på 29 minuter senast, timeade :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...