ExorZ Skrivet 28 December 2009 Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 Tog 1800 rating med en rogue. (Vi kör Ret/Rogue) Fixade min relentless cloak och vi ska fixa 2k rating så småning om. Får mitt relentless vapen om 2 veckor. Kom in i serverns typ tredje eller fjärde bästa PVE Guild som tank också. Orkar bara inte farma honor till relentless off-parts <.< Någon som har tips till att göra honor farming roligare och lättare? lol..Kör Premades, ökar känslan av pvp som fan, sen när alla drar kan du fortsätta spela då du har kvar den dära "haha vi vann varenda bg!!" känslan :P (Det är som droger på skullcrusher alliance) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 28 December 2009 Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 Testa någon annan specc. Kan funka :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 31 December 2009 Rapport Dela Skrivet 31 December 2009 Idag har jag lvlat min shaman från 71 till 73, typ 5 bars till 74 med. Tror jag drar 80 om 3-4 dagar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iCUbe Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 Fixat furius shoulders. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Verzy Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 När jag äntligen kom in på accet började jag questa.. klockan 6 på morgonen :] men nu måste jag ha gamecard.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 Skaffat mic och snackat med mina guildkamrater! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 Skaffat mic och snackat med mina guildkamrater!Eyh, SKYPE!?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 Skaffat mic och snackat med mina guildkamrater!Eyh, SKYPE!?! mebbe :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 Efter att köpt Cloak för 50 Frost för någon vecka sen samlade jag ihop de sista Frost för att köpa T10 Shoulders :D Grymt snygga (Rogue). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 (redigerat) Vi har kört ICC 10 och downat Saurfang. Vi körde även Marrowgar i ICC 25 och jag fick tank bracers!! :'D Sen tog vi Yogg-saron och nästa vecka börjar HM's. Tack för pvp tipsen btw!! Kan inte vänta till nästa vecka då nya kvarteret i icc släpps. Redigerat 3 Januari 2010 av Zaff Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 (redigerat) En Drenei har dans skola i tanaris =) Redigerat 3 Januari 2010 av Svampen1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iCUbe Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 En Drenei har dans skola i tanaris =) haha :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg