Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Puggade ICC10 med 3 polare, kom till Saurfang då våran off-tank insisterade på att stå på motsatt sida av MT:n. Resulterade i ett cleaveparty på alla melee dps och gruppen disbandade. Blev ett jävla liv på Skype kan jag lova. ;-)

• Svar 1.5k
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Skrivet

Fick ner bossen i sista sekund precis innan alla dog :D

http://upload.snelhest.org/images/100224namnlos.JPG

"HERE COMES THE PAIN BITCH! *reinc* *frostshock*"
Skrivet (redigerat)

Den där shamanen du ser i party fönstret hade precis ressat normalt, ingen ankh+frost shock. Om sista personen skulle dött en sekund tidigare skulle bossen resetat :)

Redigerat av WASD
Skrivet

Gjorde grupp till ICC på min wlock som jag aldrig kör på. kom till saurfang där vi wipade 3 ggr och alla leavade.

Dessutom gjorde jag hela 3k dps! (super stolt...)

Synd att jag inte fick något. :P

Skrivet

Kört lite HCs på Shamanen, försökt göra WG varje gång, raidat ICC med Priesten, samt fixat relentless shoulders på Priesten genom Frost Emblems :I Antar att jag inte kommer får Wrathful inom en snar framtid ändå. Har 220 emblems of triumph på Shamanen, ska fixa 250 sen 4 furious delar, då äre bara 19 WG marks till WG Shoulders :(

Skrivet

dingat 56, slagit alla bossar i stratholme, fått 3 delar i mitt wildheart set därifrån till min druid.

och så har min gametime gått ut :( , kan man köpa gamecard någonstans så man får det hemskickat till mailen?

• Skapa ny...