CrippLE Skrivet 24 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2010 Puggade ICC10 med 3 polare, kom till Saurfang då våran off-tank insisterade på att stå på motsatt sida av MT:n. Resulterade i ett cleaveparty på alla melee dps och gruppen disbandade. Blev ett jävla liv på Skype kan jag lova. ;-) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 24 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2010 Weekly raid, daily heroic och Argent Tournament dailies. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 24 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2010 Skapade min guild idag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2010 Fick ner bossen i sista sekund precis innan alla dog :D http://upload.snelhest.org/images/100224namnlos.JPG Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 24 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2010 Fick ner bossen i sista sekund precis innan alla dog :D http://upload.snelhest.org/images/100224namnlos.JPG "HERE COMES THE PAIN BITCH! *reinc* *frostshock*" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2010 (redigerat) Den där shamanen du ser i party fönstret hade precis ressat normalt, ingen ankh+frost shock. Om sista personen skulle dött en sekund tidigare skulle bossen resetat :) Redigerat 25 Februari 2010 av WASD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 25 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2010 Gjorde grupp till ICC på min wlock som jag aldrig kör på. kom till saurfang där vi wipade 3 ggr och alla leavade. Dessutom gjorde jag hela 3k dps! (super stolt...) Synd att jag inte fick något. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iCUbe Skrivet 26 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2010 Jag har fått T10 Hands från VoA :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zlizz Skrivet 27 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2010 bytat server och Fått 3/5 T9 på Dkn ska fixa resten med ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 27 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2010 Kört lite HCs på Shamanen, försökt göra WG varje gång, raidat ICC med Priesten, samt fixat relentless shoulders på Priesten genom Frost Emblems :I Antar att jag inte kommer får Wrathful inom en snar framtid ändå. Har 220 emblems of triumph på Shamanen, ska fixa 250 sen 4 furious delar, då äre bara 19 WG marks till WG Shoulders :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evokia Skrivet 28 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2010 dingat 56, slagit alla bossar i stratholme, fått 3 delar i mitt wildheart set därifrån till min druid. och så har min gametime gått ut :( , kan man köpa gamecard någonstans så man får det hemskickat till mailen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 28 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2010 Fått T10 hands från VoA 10, sen fixade jag shoulders med från mina 60 frost så har set bonus nu med :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg