w4nkarN Skrivet 15 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2010 Ja du e välkommen till paradeux iaf :D Haomarush(stavas det så? oO) serverOh, behöver ni en Råg? Har lust o twinka min i lvl 60 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 16 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2010 Ja du e välkommen till paradeux iaf :D Haomarush(stavas det så? oO) serverOh, behöver ni en Råg? Har lust o twinka min i lvl 60 Bilden visar klart 5 rogues. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomtefar Skrivet 16 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2010 Ja du e välkommen till paradeux iaf :D Haomarush(stavas det så? oO) server Oh, behöver ni en Råg? Har lust o twinka min i lvl 60 Bilden visar klart 5 rogues. 8 :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iCUbe Skrivet 16 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2010 Jag har fått tilbaks mitt ACC ;DD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 16 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2010 Lvlat DK'n och kört en heroic med Dezen :wub: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 16 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2010 Levlar Flaskhals. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 17 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2010 Funderar på att göra /gquit pga att jag inte blir vald till raids mer en ca en gång per månad även fast jag kämpar som fan för att bli bättre i alla möjliga sätt. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 17 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2010 (redigerat) Party med GM^^ Min kompis (allyn på bilden) ropade på mig på msn och sa att han fått tag på en GM i spelet och jag kom så snabbt jag kunde. Kunde inte se honom först men GMen fixade det efter en stund. Man kan tydligen be GMs att komma in i spelet till dig närsomhelst när man pratar med dem. http://upload.snelhest.org/images/100317WoWScrnShot_031710_194008.jpg Redigerat 17 Mars 2010 av WASD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 17 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2010 Lich King på 40%.. Helvete asså det var inte lätt.. -.- Ska fortsätta på Fredag. Att tanka honom är inte så svårt men att se healers dö av Necrotic Touch på typ 40k är smärtsamt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 17 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2010 Lich King på 40%.. Helvete asså det var inte lätt.. -.- Ska fortsätta på Fredag. Att tanka honom är inte så svårt men att se healers dö av Necrotic Touch på typ 40k är smärtsamt.haha, eller så väntar du tills man puggar han med wrynn buffen ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 18 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2010 Lich King på 40%.. Helvete asså det var inte lätt.. -.- Ska fortsätta på Fredag. Att tanka honom är inte så svårt men att se healers dö av Necrotic Touch på typ 40k är smärtsamt.haha, eller så väntar du tills man puggar han med wrynn buffen ;) Helvete heller, min realm kan inte pugga TOGC 10 än. Ahn'qiraj dvs. Aldrig i livet säger jag bara, i cataclysm kommer de inte ens kunna pugga togc 25 haha. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 18 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2010 Fixat [For the horde!] achievementet :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg