Nittionio Skrivet 12 April 2009 Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 Jo, det iofs. Men jag tror ändå det går att fixa serru. Jag är så pepp på det här :DPartyparty ftw? :D Mjo det är kul, men Admin får nog kika på det, om han tittar till denna tråden senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Taeckie Skrivet 12 April 2009 Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 Hoppas han kollar då. Menmen... nvm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 12 April 2009 Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 f*n det vore nice! Skulle vara jävligt kul om det gick :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 12 April 2009 Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 (redigerat) En fuska träff skulle fungera om det finns tillräckligt med medlemmar som kommer samt om admin orkar hålla i en. Lan skulle vara perfekt. Problemet med pengar skulle vara superenkelt å fixa om varje medlem som drar till träffen betalar lite. Annars kan man ju träffas på DH, vilket skulle vara mycket enklare (; Taeckie: PM:a admin då. Redigerat 12 April 2009 av FridayPanda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 12 April 2009 Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 En fuska träff skulle fungera om det finns tillräckligt med medlemmar som kommer samt om admin orkar hålla i en. Lan skulle vara perfekt. Problemet med pengar skulle vara superenkelt å fixa om varje medlem som drar till träffen betalar lite. Annars kan man ju träffas på DH vilket skulle vara mycket enklare (; Kanske låter n00b men vet inte, men vad är DH? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Taeckie Skrivet 12 April 2009 Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 dreamhack :P En fuska träff skulle fungera om det finns tillräckligt med medlemmar som kommer samt om admin orkar hålla i en. Lan skulle vara perfekt. Problemet med pengar skulle vara superenkelt å fixa om varje medlem som drar till träffen betalar lite. Annars kan man ju träffas på DH, vilket skulle vara mycket enklare (; Taeckie: PM:a admin då. funderar på det, men har inget nät, kommer inte kunna se hans svar ... "/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 12 April 2009 Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 dreamhack :PJaja, det är ju självklart :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 12 April 2009 Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 Vad gör det så svårt att genomföra det? Jag förstår inte grejen. visst, först ta ett lån.. och så vidare. Okej, jag fattar.Tror ingen är tillräckligt förälskad i detta forum för att peppa fest många mil åt helvette :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 12 April 2009 Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 Du kan ha sant, men vem vet, det finns många på Fuska, endel kanske vill ;) Men DH är ju enklaste att komma till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 13 April 2009 Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 jag har faktiskt träffat en del medlemmar från fuska.se irl o de va coolt. försökte för ett par år sen också dra ihop ett par fuska.se-träffar men det är alltid svårt då åldrarna är olika (vissa får åka, vissa får inte) och ibland måste man resa hela sverige etcetc. men att träffa enstaka personer är ju inte speciellt svårt.... har bestämt träff med nessen (numera pollenallergi), boffaroffe och andra och de har varit roligt. för ett par veckor sen sprang jag på nacho (intro?) i hässleholm. :] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Taeckie Skrivet 13 April 2009 Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 Du kan ha sant, men vem vet, det finns många på Fuska, endel kanske vill ;) Men DH är ju enklaste att komma till. Jo, jag visste redan, och har redan fattat på nytt att DH är enklast, men det är ju inte samma sak, det blir annorlunda om det "bara" är fuskare. Right? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 13 April 2009 Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 varför ska tvunget admin hålla i det? ;p vill ni ha en sådan här tillställning får ni nog vara beredda på att hålla i trådarna själva Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.