Nittionio Skrivet 14 April 2009 Rapport Dela Skrivet 14 April 2009 Inte för att vara negativ, men det skulle vara en Fuska Lan träff typ, och att vi sitter och snackar på skajp någon dag? Om någon undrar iaf så heter jag Markus.Ingvarsson1 :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 14 April 2009 Rapport Dela Skrivet 14 April 2009 f*n va tröga somliga är. om ni inte har skype så skaffar ni bara skype... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 14 April 2009 Rapport Dela Skrivet 14 April 2009 Vi kör på Ventrilo isåfall, fattar inte Skype Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 14 April 2009 Rapport Dela Skrivet 14 April 2009 skypenamn: certhion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 14 April 2009 Rapport Dela Skrivet 14 April 2009 vi kan alla ladda hem ts2 som går att installera på 2 sekunder och det är bara att gå in på ett IP så är det klart. behöver inte ha ngt konto eller så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 inte en chans att jag skulle komma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 Ja men ni fattar ju inte.. Detta var en fuska träff, inte sitta och snacka i skype, Ts2 eller vent.. Jag har alla tre, så för mig är det ju inget problem, men hela poängen var nog en fuska lan, eller Taeckie? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 Ja men kolla här, det skulle vara väldigt svårt att ha en fuska träff eftersom alla bor så utspritt i Sverige. Så därför föreslog vi att vi skulle prata på Skype eller ventrilo istället. Förstår du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 Ja lol, men det är inte alls samma sak, men visst okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 Ja lol, men det är inte alls samma sak, men visst okej.jag har inte skype :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 Bara DL det på www.skype.se... Tar en sekund ;> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 Vad heter dudå nittionio Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.