Hoppa till innehåll

Ny Profesionell Hemsida...


GTiedtke
 Dela

Rekommendera inlägg

Tråkig layout ! Öppnas en sida med en sån layout, när man t.ex Google söker, så trycker man oftast ner den... Jag får ialafall en sån känsla.

Ja, men nu ligger ju min sida inte på Google och jag har ändrat nu så den inte är lika "tråkig"........

 

Så du gjorde den inte själv? Nåja, det spelar ju inte så stor roll! Innehållet är det som räknas.

 

Jo jag gjorde den själv!! Helt själv!! Utan mall!! :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Payback

På Games kan man inte trycka på Home texten, utan man måste trycka på den där gröna saken till vänster.

Redigerat av Payback
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tråkig layout ! Öppnas en sida med en sån layout, när man t.ex Google söker, så trycker man oftast ner den... Jag får ialafall en sån känsla.

Ja, men nu ligger ju min sida inte på Google och jag har ändrat nu så den inte är lika "tråkig"........

Så du gjorde den inte själv? Nåja, det spelar ju inte så stor roll! Innehållet är det som räknas.

 

Jo jag gjorde den själv!! Helt själv!! Utan mall!! :angry:

 

Nyss sa du att du använde Site Builder 6 och Web Page Maker! Bestäm dig.

 

EDIT: Varför har du ingen title?

 

Ja. Han använde programen, men med dom startar man utan mall. Alltså har han gjort bilderna och designen själv, men låtit programmet koda åt honom. Du är 10 år, du har inte haft tid nog att utveckla dig än. Redigerat av Kevve
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...

Sidan funkar inte för mig? Jag kommer till en sida där det står Yes, Continue on my PSP System och No, continue on my PC. När jag trycker på No, continue on my pc kommer jag till samma sida. Om jag trycker på Yes, Continue on my PSP System kommer jag till 000webhost.com :S

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sidan fungerar inte för mig heller.

Jag håller helt klart med dig, Median!

 

Försök att lära dig koda, istället för bara använda program som gör designen och kodningen åt dig, det blir så tråkigt för oss att ge feedback då du inte har gjort den från grunden!

 

/Smacky

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...