Hoppa till innehåll

Ballar Av Stål Polisanmält.......igen!


DiRtY
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 52
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Men poliser behöver inte vara starka, dom har vapen och skydd, och dom är flera.

Vart skrev jag att polismän är fysiskt starka? Jag skrev att polisen tar hand om saker som du inte kan ta hand om. Detta är som sagt bl.a. för att de har vapen och är fler, vilket gör dem starka.

 

Jag tolkade din text lite fel då? Klart dom gör, men polisen behöver inte alltid hinna till platsen, eller så bryr dom sig icke.

 

Och då gör man upp själv, om man inte har tillgång till att ringa polisen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men då är vi ju tillbaks här:

Vad gör du om jag inte låter dig slå mig eller helt enkelt springer iväg?

 

Du försöker få det att låta så enkelt: "Jag hade slagit honom om det hade varit mot mig.". Det finns en god chans att du inte kan skada/slå personen (kanske för att de är snabbare/starkare än du) , och det är därför vi har poliser.

Med andra ord: Vad säger dig att du kan slå personen? Jag säger inte att det är fel att göra det och jag hade själv försökt, men det är riktigt dumt att säga: "Inte fan ringer man polisen för det? Man slår tillbaka, Done." Redigerat av Mezox
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är det samma som "Balls of Steel" som gick på TV400 för nåt år sen? eller är detta nån svensk kopia? (ser sällan på TV)

svensk kopia av brittiska originalet, dock nästan bätre.

 

 

Orginalet Balls of steel tycker jag var mycket bättre det var lite välgjordare och sådant.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men då är vi ju tillbaks här:

Vad gör du om jag inte låter dig slå mig eller helt enkelt springer iväg?

 

Du försöker få det att låta så enkelt: "Jag hade slagit honom om det hade varit mot mig.". Det finns en god chans att du inte kan skada/slå personen (kanske för att de är snabbare/starkare än du) , och det är därför vi har poliser.

Med andra ord: Vad säger dig att du kan slå personen? Jag säger inte att det är fel att göra det och jag hade själv försökt, men det är riktigt dumt att säga: "Inte fan ringer man polisen för det? Man slår tillbaka, Done."

 

Orkar inte diskutera mer, du vinner.. -.-

 

EDIT: Förstår vad du menar nu, btw.

Redigerat av ZnK
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...