Hoppa till innehåll

Ditt Sjukaste Minne I Gta Iv


Rekommendera inlägg

  • Svar 89
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

När jag spelade en gång så gick jag in på en burgershot för att fixa hälsan, i kassan stod en fet svart kille, när jag gick fram sa han "Welcome to burgershot mothafuckaaaaa!" sen efter jag köpt burgaren så sa han "bon apetit mothafuckaaaa!"

 

Ett annat är ett stunt jump när man kommer från en bro och hoppar på småhopp och flyger under stora valv (andra ön i kinadistriktet) jag kommer med full fart med en NRG900 och hoppar, flyger med motorcykeln och sen helt plötsligt slår jag huvudet i valvkanten och motorcykeln flyger iväg under mig, jag faller och landar på någon trekantig sak som ska stoppa fordon, landar och "bryter ryggen" och dör. skrattade som f*n, har tillochmed laddat upp det på youtube.

 

 

finns också andra gta filmer så som gameplay, failed stunts och fun and crazy stuff :D

Fan, ja skulle skjutit han direkt ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tja, det var ju då den gången när jag körde Team Deathmatch i Bohan..

Jag hade en NRG, och sedan kom det 2 Hit n' Run motståndare i en Blista Compact och jagade mig.

Så jag åker till den obyggda bron där det finns ett stund bl.a, och jag hoppar, och har precis nog med fart för att landa på kajen på andra sidan, och inte i vattnet.. vilket Blistan gör :)

2 hjälplösa motståndare i vattnet är ju aldrig fel.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 månader senare...

Det har hänt många såna där saker för mig... Fast jag har inte spelat på ett tag så jag minns bara 2. Det är TBoGT då.

Jag skulle ut och göra ett mini-uppdrag med nån Fransk gubbe som hade blivit nedslagen av nån "Gimp" och så sen springer jag halvvägs till den dära "Gimpen" vid en motorväg och så då fastnar den dära Franska mannen vid nåt stängsel! Och jag försöker putta ut honom men då så dog han -.- . Och den andra saken är några minuter senare efter att det där har hänt: Armando ringer och säger: "Yo L, Wanna hang out??" Och jag svarar Yes och så sen så åker jag till dom och hoppar ur min bil så att den hamnar på nåt hus så att den sprängs lol och då börjar Armando och Henrique säga: "Where's the car???" Då tar jag doms bil som typ står 1 meter ifrån dom och åker över nån jävla bro där jag fastnar i trafikchaos, Då när jag ska backa så backar jag in på nån fattiggubbes bil som hamnar på en chopper där bakom så att båda gubbarna på choppern flyger av!! LOL. Sen så får båda damp på mig och börjar slå som fan då gör jag motstånd så att dom tappar sitt halva liv och just då har trafiken tonat ut sig så att en polis har kommit fram och då får han ju såklart damp på mig... Men vet ni vad han gör?? Jo! Han skjuter Armando till döds och Henrique så att han får så ont i magen så att han håller där och springer ifrån sen så tänker jag: "Jävla snut jävel" och skjuter med bazooka på hans bil och då får jag 4 stjärnor och försöker fly... Sen när jag kommit halvvägs till mit Safe-House så går jag in i nån svart dörr och då kommer jag in på nått bugg ställe och förlorar alla poliserna! Sen så ser jag lite ljus ifrån en annan öppen dörr där jag går ut och kommer in i mitt Safe-House! Jaa, Vad mycket det kan hända på en GTA dag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Spelade Gta San anderas för 1 år sen...

 

Hade gjort något uppdrag och blivit partner med den där killen.

Sen så åker jag bil 1 GTA dag efter och så hör man på radion

"Yo fellas! This is "Nåt" Radio! And as promised i have my new partner, and his name is Carl Johnson!"

 

Haha fan va kul de va ^^

 

Spelade GTA IV nåndag och gjorde en riktig rolig sak xD

 

Åkte bil med Roman.

 

Sen åkte jag fort som fan.

Och då buggade spelet så att när jag åkte men Roman, så försvann han plötsligt!

 

Sen när jag kollade runt lite så ser jag Roman åka iväg i en bil med en stor svart kille o_O

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Var nog när jag slog ner en kille på snuthusets parkering... Polisen skiter i't och jag börjar elda upp polisbilarna... inget händer! senare slog jag ner en kille på en motorväg med baseballträ, då kommer snutjäveln och kör över mig :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...

Kom ihåg när jag blev skjuten av en snut i TBoGT, jag hade sktilite liv kvar så jag dog. Men jag hade en shotgun i handen som sköt när jag föll i backen, så ser jag snuten som sköt faller ihop och dör! Han blev träffad av en förlupen salva shotgunkulor.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En epic fail gjorde jag en gång.

 

Hade precis failat på ett uppdrag, kommer inte ihåg vad det hette.

 

Råkade gå in i en kille, då sa han "Fuck you man" till mig, (var lite småarg eftersom jag hade failat på uppdraget).

 

Jag slog han en gång , sen började han springa iväg, och precis vid ett hörn ska jag slå han, och då slår jag en polis mitt i nyllet :_ .

 

Blev arresterad och en stängde jag av ps3't.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

http://www.youtube.com/watch?v=rjrjjQ4i-r4

 

// jag själv som fixade filmen igår, det var ganska cp att han kollade i "bagaget" när motorn var trasig XD.

Haha, letar han efter motorn...

 

Rockstar har failat. De har väl inte orkat eller så har de glömt lägga till "leta motorfel bak".

Redigerat av ELF
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...