Hoppa till innehåll

My Life Stinks.


Rekommendera inlägg

 

5. Min bästa vän fick Cancer och dog.

Ok, bu-hu, men vad f*n ska vi göra åt det? Utföra voodoo-ritualer för att återhämta honom från de döda? Han dog, ok, gå vidare. Att sitta och deppa över det är meningslöst.

 

 

Vafan är det för svar? om min bästa kompis fick cancer och dog skulle jag bli jävligt ledsen och upprörd om nån kommer och skriver "Buhu, gå vidare"

 

Har haft vänner/släktingar som dött, och har märkt att sitta och deppa över det hjälper inte.

 

Det där måste f*n varit det elakaste svaret jag sett.

Men han kanske inte tar det lika enkelt, det är f*n inte till någon j*vla hjälp om du säger "buhu, vad f*n ska vi göra åt det? Utföra voodoo-ritualer för att återhämta honom från de döda?" Du kan ju visa lite j*vla medkänsla och sluta vara så j*vla oförskämd!

 

 

1. Jag tycker han är väldigt omogen, det är ju synd om han som retar dig för han inte kommer på nått bättre.

 

2. Då var hon troligen inte värd det heller, världen är full av tjejer och du kommer hitta den stora kärleken längre fram i livet. ;)

 

3. Det kan hända att man blir det, men man får leta efter en annan.

 

4. Hm, du kan försöka göra så det räcker med andra kompisar i skolan, dom kan uppmuntra dig eller liknande.

 

5. Aj, det var illa. Själv har jag aldrig känt någon riktigt bra som har dött. Men man kan vara ledsen ett långt tag efter en kompis har dött. Till slut kommer man över det och kan gå vidare i livet, jag förstår att det är svårt

 

6. Du kan kolla mina svar, hoppas det är till hjälp.

 

den här tråden kanske redan är död men jag tycker det är jävligt fjolligt av moonlamp att säga att Mindtwistah inte har någon medkänsla bara för han svarade uppriktigt och inte som dom flesta andra som typ säger "åhhh stackars dig, har aldrig sett någon med sämre liv än du. och ett jättebra tips som hjälpte mig är att du kan byta skola tills du kommer till en bra" moonlamp: du kan gärna sitta och deppa resten av livet, för jag bryr mig inte

Redigerat av MonkeyPants
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 70
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

  • 3 veckor senare...
  • 2 veckor senare...

mm, men jag tycker det är jävligt jobbigt när moonlamp sitter och spammar sönder forumet med såna här trådar. ja ditt inlägg var ju jävligt nödvändigt också

Snälla. Lägg av. "sitter och spammar sönder forumet med såna här trådar". Nämn en till tråd!

 

Ontopic: Tänker man negativt, blir/är allt skit (Organism sa det). Sant.

Tänk positivt. Du kan skaffa andra kompisar, se andra personer. Tjejen dumpade dej, än sen? Tjejer kan man skita i just nu, nu gäller det bara att klara av skolan och komma in på gymnasiet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...