Escain Skrivet 18 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 Förstår inte heller varför medlemmarna ska kunna se vad inlägget blev anmält för, räcker att vi mods ser som har hand om det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 18 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 Ja det funkar perfekt nu. Om ditt inlägg blivit anmält och du inte vet varför kan du kolla upp om du brutit mot någon regel, om du inte gjort det behöver du inte bry dig för det är nog nån som gjort en dålig anmälan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 19 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2009 då slipper ni dåliga inlägg som "varför blev mitt inlägg anmält"-inlägg och liknande ju. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 19 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2009 då slipper ni dåliga inlägg som "varför blev mitt inlägg anmält"-inlägg och liknande ju.Om du ser att ditt inlägg har blivit anmält så behöver du inte börja fråga varför.Du behöver bara vänta tills en moderator har granskat anmälningen och bryter det mot någon av fuska.se's regler så blir du även informerad om det på ett eller annat sätt, dvs tillsägelse/varning. Men om inget händer så är det bara en medlem som gjort en dålig anmälan för att han inte kan reglerna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 19 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2009 det är just det några gör. Att fråga "vafan, varför blev mitt inlägg anmält"? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kontroll Skrivet 19 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2009 det är just det några gör. Att fråga "vafan, varför blev mitt inlägg anmält"? Så om jag hade anmält det som jag citerar nu, skulle inte du ha frågat varför det blev anmält? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 19 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2009 Håller med om att det behövs ett nytt skin till fuska, åldersgräns där i mot är nog inte bra ifall man är en spamm unge kommer man lära sig många tycker säkert jag var det men jag har förändrats den tid jag har varit borta från Fuska. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 19 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2009 Jag gör vissa anmälningar p.g.a. urspårad tråd och liknande. Det är inte nödvändigtvis så att jag anmäler själva inlägget, utan vad det har blivit av tråden i allmänhet. Då får man ofta se. "Varför blev mitt inlägg anmält?". Då är det väl bara att anmäla igen. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 19 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2009 det är just det några gör. Att fråga "vafan, varför blev mitt inlägg anmält"? Så om jag hade anmält det som jag citerar nu, skulle inte du ha frågat varför det blev anmält? Inte jag. Men jag skulle alltid undrat VARFÖR den skulle blivit anmält. Alltså, då slipper vi sådana inlägg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 19 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2009 Då skulle man bara få nya spaminlägg som "Varför anmäldes mitt inlägg som spam!!?!!11+1+1?" Nya skins hade varit skönt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 20 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2009 Då skulle man bara få nya spaminlägg som "Varför anmäldes mitt inlägg som spam!!?!!11+1+1?" Nya skins hade varit skönt. tkr nog ändå att en sådan funktion är bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 21 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2009 (redigerat) Ändring av vad man tjänar av fuskamynt Nyhet 50 fm Fusk 50 fm Omdöme 20 fm Tråd 8 fm Inlägg 2 fm ----------- Mer VIP-funktioner Mer stilar +/- system Att man kan ge +/- på inlägg. Alltså bara inlägg och inte medlemmar. 1 - ger 1- medans 1+ ger 1+. Bevaka trådar En knapp "bevaka denna tråd". Så om man senare kommer in och klickar där så ser man alla trådar man bevakat Fuskarank ett fusk - 1,0 en nyhet - 1,0 ett omdöme - 0,5 ett inlägg - 0,1 en tråd - 0,2 medlem 6 månader - 10 FR medlem 1 år - 15 FR medlem 1,5 år - 20 FR medlem 2,0 år - 30 FR medlem 2,5 år - 35 FR medlem 3,0 år - 40 FR Varningsystem Det är rätt så orättvist att få olika sorts varningar. För att förbättra detta så varna mer för dåliga saker och mindre för mindre farliga. 1 varning 2 varningar 3 varningar 4 varningar 5 varningar 6 varningar 7 varningar 8 varningar 9 varningar 10 varningar Ett mindre brott som dålig rubrik ger 0,25 i varning. Spam ger 2 varningar. Personangrepp ger 5 varningar 4 bestämda gånger per år minskas den med 0,5 varningar Anmälningsknappen Anmälningsknappen bör förbättras. Man får välja mellan olika kategorier som "spam", "finns redan en annan tråd", "fel forum". Då man anmält ser man "Detta inlägg har anmälts för spam" Då slipper vi en massa inlägg som att "varför blev mitt inlägg anmält" och sådant. FuskaMynt & Rank Då en tråd låses och/eller raderas så ska ranken och fuskamynten försvinna då som man tjänat. Redigerat 21 Juni 2009 av UOne Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg