Hoppa till innehåll

Uppdateringar Under Sommaren (juni/juli)

admin

Rekommendera inlägg

• Svar 209
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Ja det funkar perfekt nu. Om ditt inlägg blivit anmält och du inte vet varför kan du kolla upp om du brutit mot någon regel, om du inte gjort det behöver du inte bry dig för det är nog nån som gjort en dålig anmälan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

då slipper ni dåliga inlägg som "varför blev mitt inlägg anmält"-inlägg och liknande ju.

Om du ser att ditt inlägg har blivit anmält så behöver du inte börja fråga varför.

Du behöver bara vänta tills en moderator har granskat anmälningen och bryter det mot någon av fuska.se's regler så blir du även informerad om det på ett eller annat sätt, dvs tillsägelse/varning. Men om inget händer så är det bara en medlem som gjort en dålig anmälan för att han inte kan reglerna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Kontroll

det är just det några gör. Att fråga "vafan, varför blev mitt inlägg anmält"?

Så om jag hade anmält det som jag citerar nu, skulle inte du ha frågat varför det blev anmält?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag gör vissa anmälningar p.g.a. urspårad tråd och liknande. Det är inte nödvändigtvis så att jag anmäler själva inlägget, utan vad det har blivit av tråden i allmänhet. Då får man ofta se. "Varför blev mitt inlägg anmält?". Då är det väl bara att anmäla igen. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det är just det några gör. Att fråga "vafan, varför blev mitt inlägg anmält"?

Så om jag hade anmält det som jag citerar nu, skulle inte du ha frågat varför det blev anmält?

Inte jag. Men jag skulle alltid undrat VARFÖR den skulle blivit anmält.

Alltså, då slipper vi sådana inlägg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ändring av vad man tjänar av fuskamynt

Nyhet 50 fm

Fusk 50 fm

Omdöme 20 fm

Tråd 8 fm

Inlägg 2 fm

-----------

Mer VIP-funktioner

Mer stilar

+/- system

Att man kan ge +/- på inlägg. Alltså bara inlägg och inte medlemmar. 1 - ger 1- medans 1+ ger 1+.

Bevaka trådar

En knapp "bevaka denna tråd". Så om man senare kommer in och klickar där så ser man alla trådar man bevakat

Fuskarank

ett fusk - 1,0

en nyhet - 1,0

ett omdöme - 0,5

ett inlägg - 0,1

en tråd - 0,2

medlem 6 månader - 10 FR

medlem 1 år - 15 FR

medlem 1,5 år - 20 FR

medlem 2,0 år - 30 FR

medlem 2,5 år - 35 FR

medlem 3,0 år - 40 FR

Varningsystem

Det är rätt så orättvist att få olika sorts varningar. För att förbättra detta så varna mer för dåliga saker och mindre för mindre farliga.

1 varning

2 varningar

3 varningar

4 varningar

5 varningar

6 varningar

7 varningar

8 varningar

9 varningar

10 varningar

Ett mindre brott som dålig rubrik ger 0,25 i varning. Spam ger 2 varningar. Personangrepp ger 5 varningar

4 bestämda gånger per år minskas den med 0,5 varningar

Anmälningsknappen

Anmälningsknappen bör förbättras.

Man får välja mellan olika kategorier som "spam", "finns redan en annan tråd", "fel forum".

Då man anmält ser man

"Detta inlägg har anmälts för spam"

Då slipper vi en massa inlägg som att "varför blev mitt inlägg anmält" och sådant.

FuskaMynt & Rank

Då en tråd låses och/eller raderas så ska ranken och fuskamynten försvinna då

som man tjänat.

Redigerat av UOne
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...