5FJSKFJSKGJES Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 sen så skulle det kunna utnjyttas då detta forum är ett forum med låg medelålder. Man +ar på de personer man gillar, inte på hur bra inlägget är. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 In med +rep, eller alternativt "smiley-belöningar" (Användare som läser posten får klicka på olika smileys som representerar om posten varit informations-rik, rolig, dålig o.s.v.) Se facepunchstudios. Ja! Det skulle vara skit bra! Men dom har ju uppdaterat facepunchstudios så man bara kan göra :) och :( -Ta bort censur -Åldersgräns -Ta bort fuskamynt men INTE fuskarank Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst MacGyver Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 sen så skulle det kunna utnjyttas då detta forum är ett forum med låg medelålder.Åldersgräns skulle lösa detta. Annars kan man ju sätta åldersgräns i seriösare forum och inte ha en åldersgräns i forum med låg medelålder såsom Pokemon-forumet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kontroll Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 (redigerat) Åldersgräns. Nej! Ingen åldersgräns, detta är Sveriges bästa forum och jag tycker att alla borde få chansen att uppleva Fuska.se! Snälla admin lyssna inte på dem! Redigerat 5 Juni 2009 av Kontroll Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst MacGyver Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 Nej! Ingen åldersgräns, detta är Sveriges bästa forum och jag tycker att alla borde få chansen att uppleva Fuska.se! Snälla admin lyssna inte på dem! Du kommer att förstå hur jobbigt det är att plågas av alla spamungar när du blir äldre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kontroll Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 Nej! Ingen åldersgräns, detta är Sveriges bästa forum och jag tycker att alla borde få chansen att uppleva Fuska.se! Snälla admin lyssna inte på dem! Du kommer att förstå hur jobbigt det är att plågas av alla spamungar när du blir äldre. Sorry mannen. Jag är väl ingen spamunge? Inte Skillcollect heller ellerhur? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 Om det blir åldersgräns är det väl bara att ljuga om åldern? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 Är jag en spamunge? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 Är jag en spamunge?Tro inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 Göra nåt med fuska mynten, eller ta bort dom helt och hållet :mellow: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 Sorry mannen. Jag är väl ingen spamunge? Inte Skillcollect heller ellerhur? Du är ingen spamunge, men störande. Skillcollect är cool B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
diflover Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 Ha kvar FM! :) Och ha samma nivå på det ;) Förslag! Lägg till något spel så kan man spela och om man kommer på topplistan får man ett antal FM! :) Fuskar kan bannas! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg