Aircondition Skrivet 9 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2009 så vi ska helt enkelt tillåta 15 åringar att skriva onödiga inlägg genom att inte ge dem tillsägelse?Är det med flit du missar poängen, eller är du bara korkad? +1 till förslaget om blogg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 9 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2009 (redigerat) Att man kan ha åäö samt mellanrum i sina namn. Jojuste, 150x150 skulle inte skada. Om 20kb gränsen är kvar så lär det inte ta upp mycket mer plats på sidan. Snälla admin, inte Rep, har sett en del sidor med det, verkar vara ett failande system. I alla fall, saknar spelhörnan och kanske något mer skin. Tycker också att cencuren borde vara valfri, man måste manuellt avaktivera den. Dessa sammanfattar mina önskningar ganska väl. och jag skulle också gärna se att moderatorerna skulle kunna ta bort tacksägelser från loggen. Redigerat 9 Juni 2009 av Dave37 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 9 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2009 så vi ska helt enkelt tillåta 15 åringar att skriva onödiga inlägg genom att inte ge dem tillsägelse?Är det med flit du missar poängen, eller är du bara korkad? +1 till förslaget om blogg. jo, jag förstår att ni tycker att det är 12- då personer börjar vara patetiska. Men för det ska det ändå gälla för äldre.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 9 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2009 så vi ska helt enkelt tillåta 15 åringar att skriva onödiga inlägg genom att inte ge dem tillsägelse? Är det med flit du missar poängen, eller är du bara korkad? +1 till förslaget om blogg. jo, jag förstår att ni tycker att det är 12- då personer börjar vara patetiska. Men för det ska det ändå gälla för äldre.. Det var alltså det sistnämnda. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 9 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2009 så vi ska helt enkelt tillåta 15 åringar att skriva onödiga inlägg genom att inte ge dem tillsägelse? Är det med flit du missar poängen, eller är du bara korkad? +1 till förslaget om blogg. jo, jag förstår att ni tycker att det är 12- då personer börjar vara patetiska. Men för det ska det ändå gälla för äldre.. Jag skulle vilja säga att ordet "p12" är ett samlingsord för allt ont på denna jord. Och varför skulle du inte skriva ditt personnummer? Tvekar grovt på att admin är pedobear. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 10 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2009 Varningsystem Det är rätt så orättvist att få olika sorts varningar. För att förbättra detta så varna mer för dåliga saker och mindre för mindre farliga. 100 poäng - 1 varning 200 poäng - 2 varningar 300 poäng - 3 varningar 400 poäng - 4 varningar 500 poäng - 5 varningar 600 poäng - 6 varningar 700 poäng - 7 varningar 800 poäng - 8 varningar 900 poäng - 9 varningar 1000 poäng - 10 varningar Ett mindre brott som dålig rubrik ger 50 poäng. Spam ger 200. Personangrepp ger 500. För varje månad utan regelbrott minskas med 50 poäng. Varför ändra hela varningssystemet? Vad är vitsen med det. Följ reglerna så kommer inte varningar vara något problem. För övrigt kan Blogg vara ganska skoj, har aldrig bloggat själv, tycker det är lite "kolla på mig" aktigt men om det inte är folk som är desperata efter uppmärksamhet som skriver kan det vara kul att läsa. På spelforum anser jag att mer intressanta saker skrivs, har läst bloggar på andra spelsidor och det var bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 10 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2009 bloggar om spel är intressanta att läsa :). Varningsystemet är just nu rätt orättvist och ibland ges det varning och inte ibland. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 10 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2009 Det är inte så svårt att läsa reglerna. Jag ger oftast tillsägelser men vid större och upprepade regelbrott är det varning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 10 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2009 http://www.fuska.se/onlinespel/spelservrar.php Gör reklam för de för andra sidor så att det börjas spela lite på dem iaf.. 0 spelare just nu.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 10 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2009 +Custom Titles Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 10 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2009 jag tycker man ska kunna kommentera frågesporterna! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuzioner Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 Byta namn väntingstiden borde sänkas, kanske lite större avatarer? (A). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg