Hoppa till innehåll

Censur, Vad Är Din Åsikt?


SURF

Anser du att censuren bör tas bort från forumet?  

77 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

  • Svar 84
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

jaså.

Forumet leds av modsen och dom har svarat.

 

Vill du verkligen få något gjort så ska du snacka one on one med admin och acceptera hans svar. Men visst, det är bra att göra en tråd för att visa admin att mer än bara du har intresse av detta problem.

 

Att ta något 1 on 1 med admin är som att ringa Fredrik Reinfeldt och be om löneförhöjning.

 

Jag får alltid perfekta svar av admin när jag frågar honom något.

 

När du frågar honom ja, men nu jämför jag löneförhöjningen med borttagningen av censuren. Större stöd = större chans att det händer något.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag röstade nej först, men jag skulle vilja ha bort censuren på något sett så det passar för de yngre och äldre.

 

Då jag upptäckte när jag skulle skriva något och uttrycka mig. Så fick jag inte den känslan jag ville dela med mig andra som sved faktiskt.

 

Och åt andra sidan så blir det nog svårt utan censur :mellow:

 

Vet inte vad jag vill egentligen.

Redigerat av House
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Den här tråden är naturligtvis till för att visa att vi som är emot censur har stort stöd, och att förespråkarna är få och med dåliga argument, yo. :student:

Ja, men eftersom personen/personerna som bestämmer här inte verkar vara intresserad av att lyssna pa majoriteten, även om de har bra argument sa failar det, yo.

 

:(

 

http://farm4.static.flickr.com/3139/2642346570_c700c62412.jpg

Redigerat av Guggo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag röstade på att ta bort den! Mitt argument:

 

 

1. Även om vissa personer kan vara känsliga och inte gilla svordomar och vill ha kvar censuren, så fattar jag inte varför. Jag menar, hur många fattar inte vad f*n är för svordom? EN enda bokstav byts ut mot ett *-tecken! Vad gör det för skillnad? Om det är någon som inte vet vad f*n är för svordom, så blir jag väldigt överraskad!

 

 

2. Vissa saker, som inte är svordomar tas bort ändå! Till exempel så kan jag inte skriva "Jag är ett hockey-f*n" utan att det censureras

Redigerat av CookieMan
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

punkt 2 kan ju vara rätt irriterande.

 

På punkt 1 så håller jag med. Vem fattar inte att det står ett svärord där.

 

Men det är olika, en del tycker det är bättre så en utan.

Det finns redan typ en "frivillig censur". Jag vet hur man skriver fan och jävlar och andra svärord utan att de censureras.

 

Ni vet koden för fet text, va?

 

Skriv den koden efter ordet f i fan, ni vet (b )(/b) fast med [] istället för (). Då undgår man Fuska.se's censursystem. Jag skiter i att vissa redan vet detta, då jag vänder mig till folk som inte vet...

Redigerat av TechnoLover
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

punkt 2 kan ju vara rätt irriterande.

 

På punkt 1 så håller jag med. Vem fattar inte att det står ett svärord där.

 

Men det är olika, en del tycker det är bättre så en utan.

Det finns redan typ en "frivillig censur". Jag vet hur man skriver fan och jävlar och andra svärord utan att de censureras.

 

Ni vet koden för fet text, va?

 

Skriv den koden efter ordet f i fan, ni vet (b )(/b) fast med [] istället för (). Då undgår man Fuska.se's censursystem. Jag skiter i att vissa redan vet detta, då jag vänder mig till folk som inte vet...

 

det finns ännu bättre sätt att göra så också..

 

Men skit i cencuren och gör något annat som är bättre och roligare för oss medlemmar! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det finns redan typ en "frivillig censur". Jag vet hur man skriver fan och jävlar och andra svärord utan att de censureras.

 

Ni vet koden för fet text, va?

 

Skriv den koden efter ordet f i fan, ni vet (b )(/b) fast med [] istället för (). Då undgår man Fuska.se's censursystem. Jag skiter i att vissa redan vet detta, då jag vänder mig till folk som inte vet...

vadå? fan? ja, det funkade. men det är snyggare att skriva så här: f­an. ingen som ser hur man gör. B). och föresten, "f" är inte ett ord.

 

btw, prova code nån gång:

 

fa[b][/b]n

Redigerat av Dave37
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

punkt 2 kan ju vara rätt irriterande.

 

På punkt 1 så håller jag med. Vem fattar inte att det står ett svärord där.

 

Men det är olika, en del tycker det är bättre så en utan.

 

Det finns redan typ en "frivillig censur". Jag vet hur man skriver fan och jävlar och andra svärord utan att de censureras.

 

Ni vet koden för fet text, va?

 

Skriv den koden efter ordet f i fan, ni vet (b )(/b) fast med [] istället för (). Då undgår man Fuska.se's censursystem. Jag skiter i att vissa redan vet detta, då jag vänder mig till folk som inte vet...

 

det finns ännu bättre sätt att göra så också..

 

Men skit i cencuren och gör något annat som är bättre och roligare för oss medlemmar! :)

 

jo, men censuren är ju ganska onödig med tanke på att man ändå kan läsa vad det står tack vare att det patetiska censur systemet bara censurerar 1 bokstav...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...