Dave37 Skrivet 6 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2009 jag kör med det nya skalet den lilla tid jag har vip, så kan jag ha en kvalificerad åsikt om det sen. (förhoppningsvis) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 6 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2009 (redigerat) Även om det kanske är försent så. :P 18587 Redigerat 6 Juli 2009 av fimpen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 6 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2009 (redigerat) Jag skulle gärna vilja ha det nya temat, men kan jag som är debattmoderator ens beställa VIP?Som mod har jag alla VIP funktioner, kolla om du kan ställa in nya skinnet på skalväljaren. Aha, jo jag har också det.Måste erkänna att det ser otroligt snyggt ut. :) Redigerat 6 Juli 2009 av Raptomex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 6 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2009 Måste säga att jag verkligen gillar det nya skalet :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 8 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2009 Nu har typ allas VIP tagit slut. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 8 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2009 Inte min :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 8 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2009 (redigerat) Är surprisen att forumet kommer se snyggt ut 20.00 för Vip'are? Medlemsnummer: 354 Redigerat 8 Juli 2009 av The Moose Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 8 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2009 Är surprisen att forumet kommer se snyggt ut 20.00 för Vip'are? Medlemsnummer: 354 Tja... Du är ju bara 4 dagar försenad. =pMen om du vill ha det nya temat så får du beställa VIP. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 8 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2009 Håller med Raptomex som han sa i tråden innan. Det vore bättre att alla medlemmar ska få njuta av det fina skalet och sedan så ska Vips få längre press,mer bilder på pressen med mera. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 9 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2009 Håller med Raptomex som han sa i tråden innan. Det vore bättre att alla medlemmar ska få njuta av det fina skalet och sedan så ska Vips få längre press,mer bilder på pressen med mera. It's all about money. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 9 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2009 Håller med Raptomex som han sa i tråden innan. Det vore bättre att alla medlemmar ska få njuta av det fina skalet och sedan så ska Vips få längre press,mer bilder på pressen med mera. It's all about money. Det tror jag inte.En medlem med VIP status betalar för att dem vill ha lite extra saker, i detta fall det nya temat. Så är det på de flesta sidorna, man betalar för det lilla extra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 9 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2009 (redigerat) Löjligt det här tycker jag. Klart att alla ska få ta del av det nya temat. Bara på Fuska...*suck* Redigerat 9 Juli 2009 av The Moose Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg