fredu Skrivet 26 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2009 Jag ska ta det >:) Hoppas jag inte hör till någon av de färre en 10 000 :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 26 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2009 (redigerat) Jag slängde lappen när jag fick den, inte ett dugg rädd för s-influensan. Redigerat 26 Oktober 2009 av Jiyu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 26 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2009 Ska vaccinera mej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 27 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2009 Vi kommer få vaccinering i skolan lawl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 27 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2009 Vi kommer få vaccinering i skolan lawl.Det är inget obligatoriskt. Vi får också vaccin i skolan om vi vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 27 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2009 Tänker inte ta det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 27 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2009 Tänker inte ta detDu är 11 år, jag är 100% säker på att dina föräldrar kommer få dig att ta den. Detsamma gäller alla andra mindreåriga som säger att dom inte kommer ta det. Det är fortfarande era föräldrar som bestämmer över er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 27 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2009 Tänker inte ta detDu är 11 år, jag är 100% säker på att dina föräldrar kommer få dig att ta den. Detsamma gäller alla andra mindreåriga som säger att dom inte kommer ta det. Det är fortfarande era föräldrar som bestämmer över er. Jag kommer inte att ta den och mina föräldrar respekterar mitt beslut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 27 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2009 Om era föräldrar vill att ni tar det kan ni säga att den vanliga influensan är farligare än svininfluensan (som ni förmodligen aldrig vaccinerat er mot) och att vaccinet har dödat mer svenskar än svininfluensan eller visa denna tråden för dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 27 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2009 Tänker inte ta detDu är 11 år, jag är 100% säker på att dina föräldrar kommer få dig att ta den. Detsamma gäller alla andra mindreåriga som säger att dom inte kommer ta det. Det är fortfarande era föräldrar som bestämmer över er. Har haft lite korta diskussioner med mina föräldrar om just detta. Jag är emot Alla mediciner, även ipren, alvedon o.s.v. Sjukdomar finns för att sortera ut de svaga människorna, ha ihjäl dem, så att enbart de starka människorna överlever och kan föröka sig, och på så sätt förbättra generna och få bättre och bättre människor. Idag går utveckligen både bakåt och framåt, vi får svagare människor, men också starkare. Det är naturligt att sjukdomar har ihjäl folk, det är meningen med sjukdomarna. Jag vägrar alltså ta vaccinet, men jag har ingen som helst rätt att bestämma det... Varför får jag inte själv äga min kropp? Trodde människan var fri, men nej, inte förräns man är myndig. Någon som kan någon paragraf i Sveriges Rike Lag som säger något om detta? :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 27 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2009 (redigerat) Femte svensken död av vaccinet, 5-2 till vaccinet: länk. Ska se om jag kan kolla upp nått om det där med lagen. Redigerat 27 Oktober 2009 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 27 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2009 (redigerat) Jag vägrar alltså ta vaccinet, men jag har ingen som helst rätt att bestämma det... Varför får jag inte själv äga min kropp? Trodde människan var fri, men nej, inte förräns man är myndig. Någon som kan någon paragraf i Sveriges Rike Lag som säger något om detta? :/ Antagligen anser Sveriges Rikes Lag att dina föräldrar kan ta hand om dig bättre än vad du kan. Om man inte har maktgalna hjärntvättade föräldrar så borde en kort diskussion angående hur ofarlig influensan är samt riskerna med vaccinet få dem att säga nej till din vaccination. Redigerat 27 Oktober 2009 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.