Hoppa till innehåll

Vad Tror Ni?


Gäst Fender

Rekommendera inlägg

Kanske bara skulle vara bra om jorden gick under 2012, man slipper bli gammal och sjuk, man slipper sörja sina nära och kära. Man behöver inte oroa sig om framtiden.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

På min skola går det en 2012 hype nu, alla ALLA pratar om det. En kille på msn skickade det här till mig.

 

''do not trust mass media.....bla bla bla doomsday

 

"is time condensing? is time speeding up?" is 2012 the END OF TIME? IMO YES! and its about time.

 

universe resets to where it was at the time of creation. this has happened before.

 

creation....7 days....god.....adam eve.....hell?.....no.....just you....and me.....forget those last 2.....its just US......not U.S but us, we, from every body to every one.

 

2012 isnt about battleing the forces of GOD and trying to survive another BIBLICAL disaster. its about sitting down and finally acknowledging our shortcomings, failures, weaknesses, and HUMAN ADDICTIONS as ONE being. we are all interconnected whether you like it or not, THIS IS SCIENTIFICALLY PROVEN, its not youtube/internet extrapolation.

 

INFINATE POSSIBILITY, INFINATE POTENTIALITY.

 

BE THE CHANGE YOU WANT TO SEE IN THE WORLD! now is the time...... ''

 

Är det sant att universum börjar om från strat igen så alla vi dör :cry: ?

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

På min skola går det en 2012 hype nu, alla ALLA pratar om det. En kille på msn skickade det här till mig.

 

''do not trust mass media.....bla bla bla doomsday

 

"is time condensing? is time speeding up?" is 2012 the END OF TIME? IMO YES! and its about time.

 

universe resets to where it was at the time of creation. this has happened before.

 

creation....7 days....god.....adam eve.....hell?.....no.....just you....and me.....forget those last 2.....its just US......not U.S but us, we, from every body to every one.

 

2012 isnt about battleing the forces of GOD and trying to survive another BIBLICAL disaster. its about sitting down and finally acknowledging our shortcomings, failures, weaknesses, and HUMAN ADDICTIONS as ONE being. we are all interconnected whether you like it or not, THIS IS SCIENTIFICALLY PROVEN, its not youtube/internet extrapolation.

 

INFINATE POSSIBILITY, INFINATE POTENTIALITY.

 

BE THE CHANGE YOU WANT TO SEE IN THE WORLD! now is the time...... ''

 

Är det sant att universum börjar om från strat igen så alla vi dör :cry: ?

JA >:D MOHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH DU KOMMER DÖ >:D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag var bara lite nervös när forskare skulle återskapa big bang, ganska många var nervösa över det, med tanke på att svartahål kunde råkas skapas som skulle kunna suga upp hela jorden osv.

Aldrig varit nervös för Jordens undergång annars. Och 2012 händer inget.

 

 

Länk: http://www.alltomvetenskap.se/index.aspx?article=874

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Haha, allt det där är bara påhitt. Skillnaden mellan 2009 och 2012 är ingenting, det förändras 0,1 % på varje 100 år. Folk tror att om 4 år kommer bilar sväva i luften, man kan teleportera sig och sådär men om det nu skulle hända så skulle det vara minst om 700 år, 1500 år.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lol! trodde du skämta först när du starta detta ämne.

Hur troligt är det att dom som påstår detta skulle kunna veta vilket år och DESSUTOM datum detta skulle inträffa?

Då hade dom varit miljonärer vid detta laget och hela världen hade uppmärksamat detta.

Calm down, dude. Dom driver! Du behöver inte hyperventilera för att några anonyma wannabes vill ha uppmärksamhet.

 

På senaste tiden har en del folk hämtat in för mycket från film och kommit upp med sånahär dumheter. <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Crazyshit

det är bara skitsnack!. ingenting ska gå under jag tror inte på nån som säger det. om den skulle gå under 2012 då skulle jag ens inte hinna bli 30 år. det är bara skitsnack tro inte.

Du skulle inte ens hinna bli 8 grabben :P

 

OnT: Inget kommer hända, Media bara skriver en massa skit och inget kommer hända.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...