MentalogisT Skrivet 2 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2009 BRIS Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 2 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2009 Använd Wow's parental control (eller hur det nu stavas) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 2 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2009 Jag tänker inte prata med nån i BRIS eller bup.. men asså jag tror problem löst vara med kompisarna mera. tack för alla bra svar! :) Jag åter kommer la om jag skulle få panik ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 2 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2009 Jag tänker inte prata med nån i BRIS eller bup.. men asså jag tror problem löst vara med kompisarna mera. tack för alla bra svar! :) Jag åter kommer la om jag skulle få panik ^^ Gör det! Och glöm inte att springa ca 15mil varje dag nu, och att göra 5 armhävningar vardera morgon och kväll. Och ta Kellogs All'Bran till frukost, inte dricka Cola/läsk på 3månader och att äta grönsaker varenda dag. Har ni några tips om vad som är roligt att göra med kompisar (Bor på landet)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 2 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2009 Jag tänker inte prata med nån i BRIS eller bup.. men asså jag tror problem löst vara med kompisarna mera. tack för alla bra svar! :) Jag åter kommer la om jag skulle få panik ^^ Gör det! Och glöm inte att springa ca 15mil varje dag nu, och att göra 5 armhävningar vardera morgon och kväll. Och ta Kellogs All'Bran till frukost, inte dricka Cola/läsk på 3månader och att äta grönsaker varenda dag. Har ni några tips om vad som är roligt att göra med kompisar (Bor på landet)? LoL, snacka om att du vet hur man kapar trådar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 2 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2009 (redigerat) Jag tänker inte prata med nån i BRIS eller bup.. men asså jag tror problem löst vara med kompisarna mera. tack för alla bra svar! :) Jag åter kommer la om jag skulle få panik ^^ Gör det! Och glöm inte att springa ca 15mil varje dag nu, och att göra 5 armhävningar vardera morgon och kväll. Och ta Kellogs All'Bran till frukost, inte dricka Cola/läsk på 3månader och att äta grönsaker varenda dag. Nu kommer du också låsa upp en achievement - Qualified for The Olympic Games. Redigerat 2 Augusti 2009 av 90LIVE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhug Skrivet 6 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2009 (redigerat) Skaffa dig en moped! Börja stunta, eller varför inte styla? Ifall du nu bor på landet så kan du ju alltid trimma, för farbror blå kommer ju nästan aldrig dit :lol: Redigerat 6 Augusti 2009 av Zhug Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 7 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 (redigerat) Jag tänker inte prata med nån i BRIS eller bup.. men asså jag tror problem löst vara med kompisarna mera. tack för alla bra svar! :) Jag åter kommer la om jag skulle få panik ^^ Gör det! Och glöm inte att springa ca 15mil varje dag nu, och att göra 5 armhävningar vardera morgon och kväll. Och ta Kellogs All'Bran till frukost, inte dricka Cola/läsk på 3månader och att äta grönsaker varenda dag. [Har ni några tips om vad som är roligt att göra med kompisar (Bor på landet)? WOOT!! O_O Redigerat 7 Augusti 2009 av Staejjkarn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 Skaffa dig en moped! Börja stunta, eller varför inte styla? Ifall du nu bor på landet så kan du ju alltid trimma, för farbror blå kommer ju nästan aldrig dit :lol: "Farbror blå" haha :D. Jag har en moped (min syrras (Y) ), en EU moppe B) Jag ska nog snart trimma den. Fast jag har ju min cross som går ca 100km/h som jag redan kan köra på bakhjulet med, och har några hopp jag brukar hoppa på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paffi Skrivet 16 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2009 var som du fast mina föräldrar hade dator regler jag testade att åka skateboard det var kul om du bor i skåne och till stappelbäds parken i malmö och bara titta du får en lust att bara åka när man tittar testa och kontakta inte bris dom fattar inte sånt här www.bryggeriet.org day camp/ skaffa sketar vänner var där en gång två nya vänner om jag hade bot i malmö hade jag inte behövt min dator jag hade varit vid stappelbäds parken hela tiden Jag bor också på landet hur gammal e du :D :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 18 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2009 Börja med något, fotboll eller vad som helst. Som är träning minst 3 gånger i veckan så kommer du bort från datan. Och på träningar kan man få nya vänner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 21 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2009 börja åka skejtboard, bli bra, sen när du bli äldre köper du en långboard eftersom hela skejt looken redan är kirrad så får du galet med brudar då du glider omkring i slitna stuprör och svart linne på stan. din framtid ligger i dina händer, use it well. tänk med din penis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.