Hoppa till innehåll

Gta 4 (iv)


Gäst patrikking
 Dela

Rekommendera inlägg

jaha nu fattar jag, han menar huset som blev uppbränt, typ där brucie bor är det ju värsta stupet ner, man kan typ knuffa ner folk uppifrån för på ett ställe finns det inget staket. (y) bra tips ska prova :P

 

man kan också skaffa många poliser efter sig och sen klättra upp på något högt som bara har en stege till sig som t.ex. en lyftkran. sen när poliserna klättrar upp så tar man bara ett basebollträ och slår ner de så de faller ^^

Helikoptrarna då ? :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 34
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

  • 1 månad senare...

jag tycker det är kul att flyga så högt som möjligt med helikopter över times square (star junktion) och sedan luta framåt och sänka ner dig (LT på xbox, L2 på ps3, S tror jag på dator) och typ störta ner mot människorna ^^ eller flyga lågt över marken vid den långa raksträckan på andra ön, typ från toppen till botten och flyga in i bilarna eller träffa de med rotorbladen. sjukt skoj!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

leta efter myter? Rätt kul.

 

Ta en helikopter och fly till frihets gudinnan. Flyg till den översta plattformen vid foten som inte går att gå till uatn du måst flyga. Gå in i dörren på den våningen som det står "No eatser eggs in here" på. Klättra upp för stegen och få en överaskning :rolleyes:

"No hidden content this way"

 

Men asså det är ju kul o leka tjuv o polis med andra spelare om man har Xbox live :D

 

Typ råna Burger shot och sen blir man tagen av en polis... Skitkul :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

leta efter myter? Rätt kul.

 

Ta en helikopter och fly till frihets gudinnan. Flyg till den översta plattformen vid foten som inte går att gå till uatn du måst flyga. Gå in i dörren på den våningen som det står "No eatser eggs in here" på. Klättra upp för stegen och få en överaskning :rolleyes:

"No hidden content this way"

 

Men asså det är ju kul o leka tjuv o polis med andra spelare om man har Xbox live :D

 

Typ råna Burger shot och sen blir man tagen av en polis... Skitkul :D

 

du det här har inget med gta att göra men, där det står slipknot is the best band ever ska koden vara

<font type="font namn"> "TEXT" </font> så är det iaf i hemsidor ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 

Jag vet var det är Du ommer få en Överaskning annars kan du ju åka till Ett Garage där du gjorde ett uppdrag där man fick snutarna bakom sig och bakom där hitta en Överaskning :D

 

 

vilket garage har du någon karta ele nåt? :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vet var det är Du ommer få en Överaskning annars kan du ju åka till Ett Garage där du gjorde ett uppdrag där man fick snutarna bakom sig och bakom där hitta en Överaskning :D

 

 

"vilket garage har du någon karta ele nåt? :huh:"

allra längst upp på tredje ön, på kartan ser du typ en stig som delar upp sig i tre, följ den i mitten så kommer du till garaget ;) Redigerat av NoSight
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...
  • 10 månader senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...