Gäst 40200 Skrivet 27 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2009 40200: Sluta massquata plz, Tar hundra år att ladda sidan OnT:Underwar snacka inte skit om Thrashmetal,Men bra att du gillar rammstein dock men dom spelar ju industrial metal! Hur segt internet har du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raketmaskinen Skrivet 28 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2009 nej 1 form av metal, Thrash (skit) Metal. förstår inte hur folk seriöst kan gilla andra former av metal än Heavy eller Industrial. Visst, förkasta en genre och hylla en annan utan ett enda argument, det får dig bara att framstå som korkad och trångsynt. Hur mycket thrash har du lyssnat på, när du kallar allt för skit? Min åsikt är att Rammstein är jävligt tråkiga, men inte fan kallar jag all industrial metal för dålig musik, tvärtom lyssnar jag på mycket inom industrial-scenen. Men jag antar att din post egentligen säger mer om dig än om din musiksmak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 29 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2009 IM tha METALKING :) <33 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 29 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2009 Rammstein är väl inte mitt favoritband men de går att lyssna på ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 30 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2009 Alice in Chains har tydligen släppt ett nytt album, rekommenderar er att lyssna på dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 30 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2009 40200: Sluta massquata plz, Tar hundra år att ladda sidan OnT:Underwar snacka inte skit om Thrashmetal,Men bra att du gillar rammstein dock men dom spelar ju industrial metal! Hur segt internet har du? Jag har ganska snabbt internet.Men när du sitter och massquatar en jävla massa videos hela tiden så måste du förstå att det blir jävligt segt. Om du ska massquata så ta bort videorna iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
girlygeek Skrivet 30 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2009 Alice in Chains har tydligen släppt ett nytt album, rekommenderar er att lyssna på dem. Inte lika bra som deras övriga musik, men kan tycka att Take Her Out är rätt så ok. btw: ser att du gillar dem på din avatar. För övrigt är Black Sabbath bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 30 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2009 = Bra Metal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 30 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2009 = Bra Metal +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 30 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2009 (redigerat) = Bra Metal Nejdetta är bra metal (: http://open.spotify.com/track/1Q0p7PzpqvdJ1ppBtiRd8R Redigerat 30 Oktober 2009 av 40200 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 30 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2009 Alice in Chains har tydligen släppt ett nytt album, rekommenderar er att lyssna på dem.För övrigt är Black Sabbath bra! Bra? Black Sabbath är förfan skyldiga till att varenda band som nämnts i tråden ens existerar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
girlygeek Skrivet 30 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2009 = Bra Metal Ja, glömde att tillägga. Slipknot är bra med! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.