Hoppa till innehåll

Vilket Är Bäst?


GameNight

Vilket är bäst?  

67 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

Gäst EmoNerdChild

:_ @ all of you

 

Hur orkar man sitta och bråka om vems konsol som är bäst?

Köp den du tycker verkar vara bäst, köp ett spel du tycker är roligast och sätt dig och spela skiten.

Man behöver inte på något sätt alls höja sin spelkonsols "status" eller sänka de andra.

Väldigt onödigt enligt mig.

Egentligen är det väldigt onödigt av mig att posta detta inlägg också, så jag avslutar med en sista mening.

 

Skaffa en bra dator och en bra gamepad så har du allt du behöver för att njuta av ett spel.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 118
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

:_ @ all of you

 

Hur orkar man sitta och bråka om vems konsol som är bäst?

Köp den du tycker verkar vara bäst, köp ett spel du tycker är roligast och sätt dig och spela skiten.

Man behöver inte på något sätt alls höja sin spelkonsols "status" eller sänka de andra.

Väldigt onödigt enligt mig.

Egentligen är det väldigt onödigt av mig att posta detta inlägg också, så jag avslutar med en sista mening.

 

Skaffa en bra dator och en bra gamepad så har du allt du behöver för att njuta av ett spel.

Hur orkar man gå in på ett forum, gå in under allmänt och till en tråd angående vilken konsol som är bäst och skriva "hur orkar man sitta och bråka".. FACEPALM på dig. haha så fail.

 

Och by the way, skaffa en bra dator och sedan börja kolla på trailers på spel som bara finns exklusivt till PS3. :)

 

Jiyu - Aa jag skrev bild i parentes för att jag har sett en tabell eller vad man ska kalla de, allafall de jämnförde båda konsolerna. Fast de du skrev gav en bra inblick på det också, så tack för förtydlingen :)

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst patrikking

PS3 för att den har bluray, kostar inte att spela online och den är tyst när man spelar.

Varför är ps3 dyrare?

Jo därför att ALLT med ps3 är bättre än 360!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

idiot kan du vara sjäv och fanboy med. kan vi inte bara säga att båda konsoler är bra?.

Nej?

Du kan väl bara ta och respektera att det finns folk som gillar Xbox 360 mer än PS3.

 

det finns ochså folk som gillar ps3 mer än xbox 360.xbox är inte bäst i världen bara så du vet inte ps3 heller det som är bäst är pc.

 

Har jag sagt det? Du missade verkligen poängen, och dessutom så pratade vi om PS3 eller 360, inte PC.

 

 

Det här är vad jag tycker:

 

Xbox 360: För "spelnörden".

Playstation 3: För "medianörden".

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Allting är absolut inte bättre med ps3 än 360.

Online är mycket bättre på 360.

360 har bättre spelkänsla (Enligt mig)

Jag fattar aldrig vad folk menar med "spelkänsla"... Är det greppet på kontrollen, grafiken, spelet i fråga eller vad?

 

Mm det där "360 har bättre spelkänsla" var de dummaste jag hört på länge.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

idiot kan du vara sjäv och fanboy med. kan vi inte bara säga att båda konsoler är bra?.

Nej?

Du kan väl bara ta och respektera att det finns folk som gillar Xbox 360 mer än PS3.

det finns ochså folk som gillar ps3 mer än xbox 360.xbox är inte bäst i världen bara så du vet inte ps3 heller det som är bäst är pc.

 

Har jag sagt det? Du missade verkligen poängen, och dessutom så pratade vi om PS3 eller 360, inte PC.

 

 

Det här är vad jag tycker:

 

Xbox 360: För "spelnörden".

Playstation 3: För "medianörden".

 

medienörden? var menar du med den? xbox har ochså media aså musik och videos det har ju xbox ochså så den är ochså media konsol. men seriöst det är ps3 som gäller nu.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1000000x bättre spela online-funktion

Berätta mer!

 

Förutom att onlinedelen kostar ~500kr/året så ser jag få skillnader på de två tjänsterna.

 

Som en ägare av båda konsolerna föredrar jag Playstation 3, spelen faller mig helt enkelt mer i smaken och det är ju vad som räknas i slutändan.

 

Det att spela lokalt mot vilka som helst, tar Wii överlägset hem priset, men att spela med vänner, är det Xbox. PS3s onlineläge är bara skräp, enligt mig, men det är väl en smaksak.

 

Har du ens spelat online på ps3t? :huh:

 

PS3!!! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1000000x bättre spela online-funktion

Berätta mer!

 

Förutom att onlinedelen kostar ~500kr/året så ser jag få skillnader på de två tjänsterna.

 

Som en ägare av båda konsolerna föredrar jag Playstation 3, spelen faller mig helt enkelt mer i smaken och det är ju vad som räknas i slutändan.

Det att spela lokalt mot vilka som helst, tar Wii överlägset hem priset, men att spela med vänner, är det Xbox. PS3s onlineläge är bara skräp, enligt mig, men det är väl en smaksak.

 

Har du ens spelat online på ps3t? :huh:

 

PS3!!! :P

 

Bara Xbox360 fanboys säger att PS3:ans onlineläget är skit. Enda skillnaden på 360 online är fler alternativt och är mer komplext, men det är absolut inte så jävla mycket bättre än PS3. Det är bättre men inte mycket bättre, man spelar med folk från andra delar av världen på båda, precis samma.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

idiot kan du vara sjäv och fanboy med. kan vi inte bara säga att båda konsoler är bra?.

Nej?

Du kan väl bara ta och respektera att det finns folk som gillar Xbox 360 mer än PS3.

det finns ochså folk som gillar ps3 mer än xbox 360.xbox är inte bäst i världen bara så du vet inte ps3 heller det som är bäst är pc.

Har jag sagt det? Du missade verkligen poängen, och dessutom så pratade vi om PS3 eller 360, inte PC.

 

 

Det här är vad jag tycker:

 

Xbox 360: För "spelnörden".

Playstation 3: För "medianörden".

 

medienörden? var menar du med den? xbox har ochså media aså musik och videos det har ju xbox ochså så den är ochså media konsol. men seriöst det är ps3 som gäller nu.

 

Vet inte riktigt hur jag ska förklara.

Xbox 360 är mer utav en spelkonsoll, PS3 är mer utav en mediakonsoll.

PS3 har Blu-ray, vilket gör det till mer utav en mediakonsoll.

Det är lite ovanligare att folk använder 360 som musikspelare, dvdspelare osv.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...