Guggo Skrivet 4 November 2009 Rapport Dela Skrivet 4 November 2009 Flygplanen kan ju ha varit mer för att skapa en show av det hela. Så att de verkligen får uppmärksamhet. Dessutom, så krävs det rätt mycket sprängmedel (antar jag) för att få båda tornen att kollapsa. Svårt att gömma/hantera/få tag på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 4 November 2009 Rapport Dela Skrivet 4 November 2009 Det som hittades var ju nano-termit. Har för mig att det "gör stål till smör" och är inte något som en arab kan skapa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 4 November 2009 Rapport Dela Skrivet 4 November 2009 Enligt wikipedia så består det nano-termit oftast av aluminium och järnoxid. Knappst två ämnen som är svåra att få tag på. Dessutom, om det nu var USA som låg bakom, varför skulle de "täcka upp" allt annat men låta någon hitta nano-termiten? Om det var USA som fixade allt så hade de aldrig hittat ämnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 4 November 2009 Rapport Dela Skrivet 4 November 2009 Det som hittades var ju nano-termit. Har för mig att det "gör stål till smör" och är inte något som en arab kan skapa...vad har du emot araber nu då? tror att dom kan om dom vill >:-( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 4 November 2009 Rapport Dela Skrivet 4 November 2009 (redigerat) Termit kan man framställa hemma, men nano-termit är en annan sak (med samma ämnen tydligen). Om jag inte minns fel så fördes det mesta bort från platsen efter händelsen ja, men att röja undan miljontals partiklar som är mindre än ett hårstrå är rätt så svårt. Redigerat 4 November 2009 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 4 November 2009 Rapport Dela Skrivet 4 November 2009 Termit kan man framställa hemma, men nano-termit är en annan sak (med samma ämnen tydligen). Om jag inte minns fel så fördes det mesta bort från platsen efter händelsen ja, men att röja undan miljontals partiklar som är mindre än ett hårstrå är rätt så svårt. Antar att i nano-termit är partiklarna av storleksordningen nanometer i diameter. termiten låg smält under byggnaden i flera veckor. @ Guggo: kolla zeitgeist part 2 swe, finns klipp där man ser termit i fart med att smälta byggnaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 4 November 2009 Rapport Dela Skrivet 4 November 2009 Termit kan man framställa hemma, men nano-termit är en annan sak (med samma ämnen tydligen). Om jag inte minns fel så fördes det mesta bort från platsen efter händelsen ja, men att röja undan miljontals partiklar som är mindre än ett hårstrå är rätt så svårt. Nanotermit är termit fast med mindre partiklar. Det var inte så jag menade. Om USA låg bakom så hade man inte ens hittat några. Varför skulle de "hitta" saker som bara förvärrar situationen, om de nu var de som låg bakom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 4 November 2009 Rapport Dela Skrivet 4 November 2009 OCKSÅ HÄNDE INTE MÅNDLANDNINGEN HELLER, FÖR USA VANN NÅGOT PÅ DET HÖHÖÖRÖÖRHÖRHÖRÖHFIDURRUDURR Tänk att precis allting är konspirationer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 4 November 2009 Rapport Dela Skrivet 4 November 2009 OCKSÅ HÄNDE INTE MÅNDLANDNINGEN HELLER, FÖR USA VANN NÅGOT PÅ DET HÖHÖÖRÖÖRHÖRHÖRÖHFIDURRUDURR Tänk att precis allting är konspirationer. Det har vi aldrig sagt? Jag ser bara fler och starkare bevis för att 9/11 var ett inside jobb än att det inte var det. Att totalt ignorera och skratta åt något bara för att det råkar vara en konspirationsteori är idiotiskt. "HÖHÖHÖ DET DÄR ÄR ALDRIG SANT FÖR ATT DET ÄR EN KONSPIRATIONSTEORI SPELAR INGEN ROLL VILKA BEVIS DU HAR DU ÄR BARA PARANOID HÖHÖHÖ" Vissa i den här tråden förvånar mig. Gör ingen research alls inom ämnet, utan skrattar bara åt det för att det går emot vad media har sagt till dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 4 November 2009 Rapport Dela Skrivet 4 November 2009 Åh jag har gjort ganska mycket research, tyvärr ser jag inget annat här i tråden än en massa "Detta ser misstänkt ut, så det stödjer min version av vad som stod bakom." Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 4 November 2009 Rapport Dela Skrivet 4 November 2009 Det som hittades var ju nano-termit. Har för mig att det "gör stål till smör" och är inte något som en arab kan skapa...Nej nej därför Förenade Arabemiraten börjar utvecklas grymt fort med dess länder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adolfus Skrivet 5 November 2009 Rapport Dela Skrivet 5 November 2009 Jag tror inte att det är en konspiration. Bara fjantigt "lol vi kna itne lita på något!!1". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.