Hoppa till innehåll

Fatta Innebörden Med Att Ha En Flickvän


DiRtY
 Dela

Rekommendera inlägg

Om du inte känner något behov av att hitta flickvän bara slappna av. När du blir kär i någon på riktigt kommer förstå innebörden, du kommer inte vilja något annat än att just hon ska bli din flickvän. Så bara vänta så kommer kärleken till dig förr eller senare.

 

Om du absolut känner att du vill ha en flickvän nu så kan du ju vara mer aktiv och umgås mycket med söta tjejer, så kanske du får känslor för någon. :)

 

Innebörden av att ha en flickvän är inget man kan förklara, och man ska inte heller tvinga sig själv in i ett förhållande för att förstå det. Utan känslor är ett förhållande bara tomt, tråkigt och meningslöst i vår ålder.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 58
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Om du inte känner något behov av att hitta flickvän bara slappna av. När du blir kär i någon på riktigt kommer förstå innebörden, du kommer inte vilja något annat än att just hon ska bli din flickvän. Så bara vänta så kommer kärleken till dig förr eller senare.

 

Om du absolut känner att du vill ha en flickvän nu så kan du ju vara mer aktiv och umgås mycket med söta tjejer, så kanske du får känslor för någon. :)

 

Innebörden av att ha en flickvän är inget man kan förklara, och man ska inte heller tvinga sig själv in i ett förhållande för att förstå det. Utan känslor är ett förhållande bara tomt, tråkigt och meningslöst i vår ålder.

Så jävla sant!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Leta kan man allt, tänk på alla stackars medelålders individer som hänger på match.com och sån shit

Där ser man maja! :c

 

Ja fy där såg du va! :o

 

Fuck yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh.

 

Alldeles för många som gör det för "status" och annat shit.. Iaf så jag uppfattar saken.
Inte riktigt faktiskt, börjar bli för många som gör det för att dom tror att dom är 'kära'.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du menar, de är inte kära egentligen ? Utan bara vill ha någon och förlita sig på ? Utveckla svaren innan snälla, jag hängde inte med..

Kärlek är något väldigt hypat nu för tiden och alla vill väl vara det. Kan säkert göra så att många så gärna vill vara det att de lurar sig själva att de är kära, utan att egentligen vara det?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du menar, de är inte kära egentligen ? Utan bara vill ha någon och förlita sig på ? Utveckla svaren innan snälla, jag hängde inte med..

Kärlek är något väldigt hypat nu för tiden och alla vill väl vara det. Kan säkert göra så att många så gärna vill vara det att de lurar sig själva att de är kära, utan att egentligen vara det?

 

Hmm, men vad är det då ? Ingenting ? s;
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du menar, de är inte kära egentligen ? Utan bara vill ha någon och förlita sig på ? Utveckla svaren innan snälla, jag hängde inte med..

Kärlek är något väldigt hypat nu för tiden och alla vill väl vara det. Kan säkert göra så att många så gärna vill vara det att de lurar sig själva att de är kära, utan att egentligen vara det?

 

det kan jag hålla med om, känns så oseriöst när typ två stycken träffas för första gången och är en dag och sen blir dom tillsammans samma dag och älskar varann samma dag. hänt flera gånger här jag bor, känns en aning.... ah inte äkta, men vem vet, det kanske är kärlek vid första ögonkastet lol

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...