JonteFire2 Skrivet 9 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2010 Asså hur j*vla många sånna här trådar finns det egentligen? Jag gillar skräckfilm. Min favorit skräckfilm är nog Drag me To Hell och I know What you Did last Summer-filmerna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 9 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2010 Asså hur j*vla många sånna här trådar finns det egentligen?En? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 9 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2010 Har ingen direkt favorit film men en som jag gillar är GoodFellas :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Återupplivar den här tråden lite. Min favorit-film nu är nog fan Memento. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 8 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2010 Ingen som såg The Hurt Locker? Streamade den några dagar före Oscarsgalan, mycket bättre än Avatar om jag ska vara ärlig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaSvampen Skrivet 8 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2010 Dont be a menace Forrest Gump Knocked up (På smällen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 23 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2010 the tournament. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iCUbe Skrivet 26 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2010 Fast And Furius ;d Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 26 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2010 Sommar med Göran. 300. Spiderman 2. Terminator Salvation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 26 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2010 Fight Club/Watchmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 26 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2010 1: Mad Max 2 The Road Warrior 2: Saving Private Ryan 3: Terminator 2 Judgment Day 4: Maratonmannen 5: Donnie Darko 6: Inside Man 7: I Robot 8: Blade Runner 9: V For Vendetta 10: 6:E Dagen 11: The Taking Of Pelham 123 12: Slumdog Millionarie 13: The Dark Knight 14: I Am Legend 15: Independence Day Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iamfearlezz Skrivet 27 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 Shawshank Redemption Lion King Avatar The Dark Knight Roligaste filmen är dock Scary Movie 3! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.