Fjeddo Skrivet 13 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2010 (redigerat) Gruppen är nu öppnad under namnet "Vuxet Snack". Ansök :). Tanken är förresten inte att det ska vara fyllt av p12:or som sitter och snackar kukstorlekar... Har hört att det är mest sånt i Vuxensnack. Redigerat 13 Januari 2010 av ReMemberMe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 13 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2010 Gruppen är nu öppnad under namnet "Vuxet Snack". Ansök :). Tanken är förresten inte att det ska vara fyllt av p12:or som sitter och snackar kukstorlekar... Har hört att det är mest sånt i Vuxensnack. Det hör ju till uppväxten. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 13 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2010 Har varit medlem i vuxensnack och går gärna med i denna också.Hitta inte på en massa nu, snällaOch jag går gärna också med Det har ja fan visst varit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 13 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2010 Ansöker! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 13 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2010 Ansökt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 Är det någon åldersgräns på gruppen? Jag menar, ingen nytta för de yngre att joina då de antingen kommer skriva "jag har fått hår på min kuk (H) när får jag knulla?" eller inte skriva något alls och bara tar upp medlemsplats... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 14 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 Är det någon åldersgräns på gruppen? Jag menar, ingen nytta för de yngre att joina då de antingen kommer skriva "jag har fått hår på min kuk (H) när får jag knulla?" eller inte skriva något alls och bara tar upp medlemsplats... Jag släpper helt inte in någon under 14 år, vissa (t ex Quatix) får komma in på test i 1-2 veckor.Men som du säger, om någon börjar ställa sånna frågar så blir de kickade. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 Är det någon åldersgräns på gruppen? Jag menar, ingen nytta för de yngre att joina då de antingen kommer skriva "jag har fått hår på min kuk (H) när får jag knulla?" eller inte skriva något alls och bara tar upp medlemsplats... Jag släpper helt inte in någon under 14 år, vissa (t ex Quatix) får komma in på test i 1-2 veckor.Men som du säger, om någon börjar ställa sånna frågar så blir de kickade. Onödigt då du inte vet hur alla andra som är P12 är, sätt in oss på test då... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 Tycker att alla ska få testas att vara med. Det finns många personer som är 14- och är mognare än vissa som är 14+. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 Tycker att alla ska få testas att vara med. Det finns många personer som är 14- och är mognare än vissa som är 14+.Det finns. Men allmänt är det inte så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 Ansökt, men inte blivit accepterad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 Ansökt, men inte blivit accepterad.Cyberraped* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg