Raptomex Skrivet 16 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2010 Och åter till ämnet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 24 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2010 (redigerat) Du kanske har råkat bli ihop med en man? :D Redigerat 24 Mars 2010 av FreakyStyley Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Theshawty Skrivet 26 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2010 Hejsan. jo jag har nu flickvän sedan 4 månader. Hon är helt underbar och jag älskar henne... Sen finns det ett litet problem. Hon har mustasch! Jag vet inte hur jag ska göra. Varje gång vi är ute i lite skarpare ljus dras mina ögon från hennes för att uppmärksamma de mörka stråna som avtecknar sig på överläppen. Hon har även en del hår PÅ näsan som kan kittlas om man är väldigt nära. Ska jag råda henne att vaxa sin överläpp? Hon skulle bli extremt förolämpad. Ska jag be en kompis antyda det? Eller ska jag helt enkelt strunta i detta och vänja mig vid att hon har lite mörka fjun på överläppen? De kommer ju förmodligen blekas till sommaren i alla fall... Egentligen ett skitproblem men det är kul att något sånt kan vara så komplicerat. :P Tell her to shave it or hit the bricks ;) Ska du gå varsamt fram eller ska du bara spontant säga det? Det är upp till dig, men som sagt så svider sanningen. Eller så bryr du dig inte om det, och älskar henne för den hon är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 26 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2010 http://www.smosh.com/smosh-pit/articles/ho...he-has-mustache Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 26 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2010 Varför tycker du det är jobbigt med tjejer med mustasch? Är det kyssen som är det farliga? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 27 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 Varför tycker du det är jobbigt med tjejer med mustasch? Är det kyssen som är det farliga? :P Och utseende om det är så synligt ;) Antar att det är etik. Ingen vill ha en tjej med hårig rygg heller :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 27 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 (redigerat) Varför tycker du det är jobbigt med tjejer med mustasch? Är det kyssen som är det farliga? :P Dels estetiskt (jag vill ju kolla in i hennes ögon, inte på hennes mustasch), dels kysspraktiskt. Känner ibland hennes fjun när vi hånglar eller kysser varandra, och det är ju faktiskt ganska avtändande om jag börjar tänka på mustaschen istället för hur mycket jag tycker om att kyssa henne. XD Edit: Jag vet!! Jag kan lämna ett anonymt brev i hennes skåp i skolan! Hon kommer aldrig tro det var jag eftersom jag nästan aldrig är i hennes skola. :o Redigerat 27 Mars 2010 av Mumutio Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Theshawty Skrivet 27 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 Så länge hon inte ser ut så här: http://i41.tinypic.com/241jvp4.jpg Så behöver du nog inte egentligen oroa dig. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MilliamFh Skrivet 27 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 Håller med Theshawty! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 27 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 (redigerat) Edit: Jag vet!! Jag kan lämna ett anonymt brev i hennes skåp i skolan! Hon kommer aldrig tro det var jag eftersom jag nästan aldrig är i hennes skola. :oBra relation du har med din flickvän/pojkvän. Redigerat 27 Mars 2010 av ExorZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 27 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 Inte för att vara taskig eller liknande, men ibland undrar jag om ni som skriver lite privatare trådar på internet inte är rädd för att någon som känner tjejen/personen i fråga ser det här och känner igen er? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Frank Skrivet 27 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 Gör som Smosh, fråga om Mario hade vart sexig utan mustasch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.