Kevve Skrivet 4 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2010 Blir det något av det här? Intresset verkar inte vara så stort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 4 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2010 Tas ett beslut om det om cirka 2 veckor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 4 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2010 Jag kan bli skribent beroende på vad belöningen är. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 5 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2010 Jag kan bli skribent beroende på vad belöningen är. :) Man får ett stort tack av administrationen, vilket jag inser som en stor belöning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 5 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2010 Jag kan bli skribent beroende på vad belöningen är. :)Det är ju du som ställer upp frivilligt. Det är ju inte så att jag får någon belöning utav att vara moderator. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 5 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2010 Vists, jag är med. What could possibly go wrong? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 5 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2010 Jag kan bli skribent beroende på vad belöningen är. :)Det är ju du som ställer upp frivilligt. Det är ju inte så att jag får någon belöning utav att vara moderator. ;) Men att vara moderator är ju skoj. Ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 5 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2010 Jag kan bli skribent beroende på vad belöningen är. :) Det är ju du som ställer upp frivilligt. Det är ju inte så att jag får någon belöning utav att vara moderator. ;) Men att vara moderator är ju skoj. Ett tag. ...tycker du inte det är skoj att vara skribent så skall du ju inte ansöka. Självklart skall skribenterna som väljs göra det för att det är kul och för att man vill hjälpa till, inte för att få saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 5 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2010 Jag kan bli skribent beroende på vad belöningen är. :) Det är ju du som ställer upp frivilligt. Det är ju inte så att jag får någon belöning utav att vara moderator. ;) Men att vara moderator är ju skoj. Ett tag. ...tycker du inte det är skoj att vara skribent så skall du ju inte ansöka. Självklart skall skribenterna som väljs göra det för att det är kul och för att man vill hjälpa till, inte för att få saker. Jag tycker ju det är skoj om jag får en belöning. :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 5 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2010 Jag kan bli skribent beroende på vad belöningen är. :) Det är ju du som ställer upp frivilligt. Det är ju inte så att jag får någon belöning utav att vara moderator. ;) Men att vara moderator är ju skoj. Ett tag. ...tycker du inte det är skoj att vara skribent så skall du ju inte ansöka. Självklart skall skribenterna som väljs göra det för att det är kul och för att man vill hjälpa till, inte för att få saker. Jag tycker ju det är skoj om jag får en belöning. :o Men det får du inte, alltså är det inte skoj för dig och du behöver inte ansöka :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 (redigerat) Är intresserad. -Har få stavfel -Är inne på Fuska flera gånger per dag -Känner till medlemmarna -Varit medlem någorlunda länge -Har mycket tid över EDIT: -Har VG i både svenska och engelska -Har erfarenhet Redigerat 7 Mars 2010 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 9 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2010 (redigerat) Jag är kanske för ung och har inte varit medlem så länge, men jag ansöker väl. :) + - Jag har bra grammatik och är bra på svenska. - Aktiv, jag är inne på fuska dagligen. - Har mycket tid på kvällarna, speciellt på vardagar. - Har koll på andra medlemmar - - Jag har inte varit medlem så jättelänge om man jämnför med andra medlemmar. - Jag är ung, bara 13 år. Hm, känner på mig att jag har något stav/grammatikfel nu bara för att jag skrev om bland annat min grammatik och stavning... Redigerat 9 Mars 2010 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.