Nazar Skrivet 16 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2010 Jag har slutat spela tv spel.Vad kan de bero på? Har jag vuxit upp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 16 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2010 (redigerat) Du kan ha tröttnat. Iaf så kommer du med all säkerhet börja spela det igen. Redigerat 16 Mars 2010 av 90LIVE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 16 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2010 Du kan ha tröttnat. Iaf så kommer du med all säkerhet börja spela det igen.Jag tror inte att jag kommer börja spela igen.Ok spelen har blivit tråkiga men när jag tänker på andra spel som jag ville köpa nu känns det som fan orka det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 16 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2010 När du sitter framför tv:n timmarna du egentligen skulle ägnat åt spel så kommer du inse att det du gör är ännu mer meningslöst och börja igen. Trust me, I've been there. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 16 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2010 Jag har slutat spela tv spel.Vad kan de bero på? Har jag vuxit upp?Vad fyller den här tråden för mening? Ska vi tala om för dig Varför du har slutat spela TV spel? Om du vuxit upp? Mjoo, kan nog svara på den senare. Nej. Du kommer börja igen. Köp ett nytt spel och njut av att vara liten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 16 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2010 Är väl inget fel på det, jag har inte gjort det på 3 år säkert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 16 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2010 Jag har slutat spela tv spel.Vad kan de bero på? Har jag vuxit upp?Vem fan bryr sig? Du har tröttnat eller så har du inga nya spel att spela så du lägger av. Och vem fan slutar spela tvspel och säga "jag har vuxit upp"? Jag är stolt att säga att jag fortfarande kör pokemon och diverse n64 spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saddam Skrivet 16 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2010 Är väl inget fel på det, jag har inte gjort det på 3 år säkert. Jaja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 16 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2010 Jag har slutat spela tv spel.Vad kan de bero på? Har jag vuxit upp?Vad kan det bero på: Vem fan bryr sig? Du har då inte vuxit upp eftersom jag gissar att du är 12 år. (Du hade inte börjat 7:an när du skrev vad du tyckte om skolan).Så du har då inte vuxit upp, min pappa tex: han är 42 år och spelar PS2 och Wii ganska ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 16 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2010 När man slutar spela, så börjar man efter två timmar igen. Det är likadant med rökning, man slutar, man börjar igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 16 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2010 Du befinner dig förmodligen bara i en tillfällig svacka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 16 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2010 När man slutar spela, så börjar man efter två timmar igen. Det är likadant med rökning, man slutar, man börjar igen. Va?Dem som har slutat med rökning, Gör nog aldrig det igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.