Champagne Skrivet 31 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 Hockey : Inget. Fotboll : Aik och CHELSEA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 31 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 Fotboll: Det lag som vinner. Hockey: Red Wings. Fast intresset har avtagit en del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 31 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 MALMÖ FF MOTHERFUCKERS Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaSvampen Skrivet 31 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 Hockey Sverige: Frölunda! Hockey Utomlands/Världen: Detroit Red wings! Fotboll Sverige: GAIS! Fotboll Utomlands/Världen: Bajern München och Real Madrid! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 31 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 fotboll; sverige: Malmö FF - england: Arsenal - spanien: Barcelona - italien: Inter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jilde94 Skrivet 31 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 Fotboll Sverige: Örgryte IS! går dock inte så bra just nu =/... Utlandet: Liverpool FC. "You'll never walk alone" ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 31 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 Frölunda Indians. Synd att dem gjorde så dåligt ifrån sig. Förtjänar inte ens semifinal om dem förlorar 3 matcher irad. Pittsburgh Penguins & Vancouver Canucks (I NHL) Fotboll.... eh.. öis? inget speciellt. gillar inte fotboll. för lite action. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 31 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 I hockey är det väl HV, i fotboll J-Södra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 31 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 håller inte på något lag alls egentligen, men det är klart att man kanske kollar lite noggrannare om det är typ sverige som spelar eller IFK eller Frölunda i ishockey, så jag antar att jag "hejar" på dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 31 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 Bajen ! Fotboll, handboll, bandy w/e. Dock bara fotbollen jag följer ordentligt. Sen är jag även mycket svag för SS Lazio, Serie A i Italien :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 1 April 2010 Rapport Dela Skrivet 1 April 2010 Fotboll Utlandet: Liverpool FC. "You'll never walk alone" ^^ I'd rather walk alone. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 1 April 2010 Rapport Dela Skrivet 1 April 2010 Hockey: Färjestad/ Anaheim Fotboll: vad är fotboll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.