unknown12 Skrivet 1 April 2010 Rapport Dela Skrivet 1 April 2010 (redigerat) sot (fint sot, inte aska) + lim (typ hobbylim om jag har förstått det rätt) + vatten (lagom mängd) = bläck . och hur mycket kan vara lagom mängd? Redigerat 1 April 2010 av Junutci Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 1 April 2010 Rapport Dela Skrivet 1 April 2010 Beror på hur mycket du ska skriva, jag skulle rekommendera 0.5 cl/tecken. Fast det beror förstås hur stort du ska skriva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unknown12 Skrivet 1 April 2010 Rapport Dela Skrivet 1 April 2010 Beror på hur mycket du ska skriva, jag skulle rekommendera 0.5 cl/tecken. Fast det beror förstås hur stort du ska skriva. Jag måste skriva två citat av Leonardo Da Vinci. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaSvampen Skrivet 1 April 2010 Rapport Dela Skrivet 1 April 2010 Beror på hur mycket du ska skriva, jag skulle rekommendera 0.5 cl/tecken. Fast det beror förstås hur stort du ska skriva. Jag måste skriva två citat av Leonardo Da Vinci. Och vad går du i? Femman, Sexan?Helvette vilka svåra läxor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unknown12 Skrivet 1 April 2010 Rapport Dela Skrivet 1 April 2010 Beror på hur mycket du ska skriva, jag skulle rekommendera 0.5 cl/tecken. Fast det beror förstås hur stort du ska skriva. Jag måste skriva två citat av Leonardo Da Vinci. Och vad går du i? Femman, Sexan?Helvette vilka svåra läxor. jag går i femman. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 3 April 2010 Rapport Dela Skrivet 3 April 2010 http://www.kalligrafi.com/tips/tusenarsblack.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 4 April 2010 Rapport Dela Skrivet 4 April 2010 Problem med hemläxan? Skriv här. Just nu finns det för många sådana trådar i detta forum, i synnerhet i matte. Här blir en samlad tråd där ni postar frågor om era läxor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 14 April 2010 Rapport Dela Skrivet 14 April 2010 Jag måste starta en egen kult för en religions-uppgift. Hur ofta måste vi offra människor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 14 April 2010 Rapport Dela Skrivet 14 April 2010 Jag måste starta en egen kult för en religions-uppgift. Hur ofta måste vi offra människor? Frågan är inte när, den är hur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 14 April 2010 Rapport Dela Skrivet 14 April 2010 Tänkte mig något i stil med att tvinga dem till att se Uwe Boll filmer tills de helt enkelt kollapsar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 19 April 2010 Rapport Dela Skrivet 19 April 2010 Tänkte mig något i stil med att tvinga dem till att se Uwe Boll filmer tills de helt enkelt kollapsar.Michael Bay. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BillieJean Skrivet 20 April 2010 Rapport Dela Skrivet 20 April 2010 Tänkte mig något i stil med att tvinga dem till att se Uwe Boll filmer tills de helt enkelt kollapsar.Michael Bay. Vill ni ha ren tortyr? Se allt med svensk humor, det går fan bara inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.