WASD Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 Det är en felaktig bild av mig du har som får dig att tolka mitt inlägg "Någonting verkar inte stämma" till "Det är en konspiration! Regeringen gjorde det". Jag aldrig att jag trodde det var en konspiration eller att någon låg bakom. När var senaste gången jag påstod en olycka var en konspiration? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Swedishmoose Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 Säkert terror! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 (redigerat) Min åsikt: Jävligt idiotiskt att sätta många av Polens mäktigaste män/kvinnor på samma plan. [EDIT] Lade till lite ord. Redigerat 13 Maj 2010 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 Varenda gång en olycka är framme så tror du att det är en konspiration.Det går nästan inte att förneka att det är misstänkt. Om det är en konspiration eller inte är väl en annan sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 Min åsikt: Jävligt idiotiskt att sätta många av Polens mäktigaste män/kvinnor på samma plan.För flygplan kraschar ju så jäkla ofta, så man borde tänka "hm, vi tar nog två flygplan så att inte alla dör om något går fel!!!!!!". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 Min åsikt: Jävligt idiotiskt att sätta många av Polens mäktigaste män/kvinnor på samma plan.För flygplan kraschar ju så jäkla ofta, så man borde tänka "hm, vi tar nog två flygplan så att inte alla dör om något går fel!!!!!!". Man brukar faktiskt göra så, tro det eller ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 För flygplan kraschar ju så jäkla ofta, så man borde tänka "hm, vi tar nog två flygplan så att inte alla dör om något går fel!!!!!!".Bara två? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 Om det inte var något lurt bakom så skulle inte Ryssland ta hand om utredningen själva utan låta någon internationell eller polsk utredare avgöra vad som gick fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 (redigerat) Min åsikt: Jävligt idiotiskt att sätta många av Polens mäktigaste män/kvinnor på samma plan.För flygplan kraschar ju så jäkla ofta, så man borde tänka "hm, vi tar nog två flygplan så att inte alla dör om något går fel!!!!!!". Det är så de gör i Amerikat. Redigerat 13 Maj 2010 av 90LIVE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 Dessutom borde man ge 500 personer var sitt flygplan istället för att alla tar samma flygplan när de tar semester! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 Dessutom borde man ge 500 personer var sitt flygplan istället för att alla tar samma flygplan när de tar semester!Är du dum eller gör du dig bara till? Självklart att dom inte sätter varje människa på varsitt flygplan -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Idioteque Skrivet 14 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2010 Dessutom borde man ge 500 personer var sitt flygplan istället för att alla tar samma flygplan när de tar semester!Politiska eliten är för "viktig" för att förlora alla på samma gång ifall det skulle hända något.. vilket det nu gjorde. Så ja, det hade varit smart att använda flera flygplan, vilket de gör i bl.a. USA som nämnt här ovan. Jag antar att du är tillräckligt smart för att fatta det själv och bara ville leka rolig nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.