Hoppa till innehåll

Polens Politiska Elit Döda


Poesi
 Dela

Rekommendera inlägg

Det är en felaktig bild av mig du har som får dig att tolka mitt inlägg "Någonting verkar inte stämma" till "Det är en konspiration! Regeringen gjorde det". Jag aldrig att jag trodde det var en konspiration eller att någon låg bakom. När var senaste gången jag påstod en olycka var en konspiration?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 40
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Min åsikt: Jävligt idiotiskt att sätta många av Polens mäktigaste män/kvinnor på samma plan.

För flygplan kraschar ju så jäkla ofta, så man borde tänka "hm, vi tar nog två flygplan så att inte alla dör om något går fel!!!!!!".
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Min åsikt: Jävligt idiotiskt att sätta många av Polens mäktigaste män/kvinnor på samma plan.

För flygplan kraschar ju så jäkla ofta, så man borde tänka "hm, vi tar nog två flygplan så att inte alla dör om något går fel!!!!!!".

 

Man brukar faktiskt göra så, tro det eller ej.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Min åsikt: Jävligt idiotiskt att sätta många av Polens mäktigaste män/kvinnor på samma plan.

För flygplan kraschar ju så jäkla ofta, så man borde tänka "hm, vi tar nog två flygplan så att inte alla dör om något går fel!!!!!!".

 

Det är så de gör i Amerikat. Redigerat av 90LIVE
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dessutom borde man ge 500 personer var sitt flygplan istället för att alla tar samma flygplan när de tar semester!

Är du dum eller gör du dig bara till?

Självklart att dom inte sätter varje människa på varsitt flygplan -.-

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dessutom borde man ge 500 personer var sitt flygplan istället för att alla tar samma flygplan när de tar semester!

Politiska eliten är för "viktig" för att förlora alla på samma gång ifall det skulle hända något.. vilket det nu gjorde. Så ja, det hade varit smart att använda flera flygplan, vilket de gör i bl.a. USA som nämnt här ovan. Jag antar att du är tillräckligt smart för att fatta det själv och bara ville leka rolig nu.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...