majskolv Skrivet 11 September 2010 Rapport Dela Skrivet 11 September 2010 1. Skulle ni vilja se folk snusa istället för att röka utomlands? Nej 2. Snus eller cigaretter, varför? Cigaretter, snus luktar skit *örk!* 3. Bör snus hållas inom de skandinaviska gränserna eller blåsas upp utomlands? Sälj det till dom som vill ha, men kom inte och blås mig i ansiktet. 4. Vad är era åsikter om snus och cigaretter? Snus luktar skit och cigaretter luktar iaf bättre ^_^ snus luktar inte lika mkt som cigg Förstår mig inte på dem som tycker att snus luktar värre än cigg... jag har suttit på bussen spyfärdig utav folk som har dragit en cigg men aldrig i mitt liv tyckt att snus luktar äckligt. In fact- folk märker inte ens när man snusar, visst man kan få dålig andedräkt men cigg luktar så jävla mycket värre, kläderna luktar kuk i flera dagar osv. Mina föräldrar kom på mig med snusandet ett år efter jag började, då hade jag snusat varje dag och t.o.m haft inne snusen då jag pratat med dem, dom kom på mig då jag fick en snus ring på jeansen inte pga. lukten, min polare rökte som yngling och hans föräldrar kom på honom efter första blosset... ofta ringen kom efter ett år blev haffad av en lärare som trodde jag hade snus, så jag fick gå till rektorn och visa, men det var min tandställning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 11 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 September 2010 ofta ringen kom efter ett årJa. Hade den bara där medan jag cyklade i princip. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diminished Skrivet 11 September 2010 Rapport Dela Skrivet 11 September 2010 Förstår mig inte på dem som tycker att snus luktar värre än cigg... jag har suttit på bussen spyfärdig utav folk som har dragit en cigg men aldrig i mitt liv tyckt att snus luktar äckligt. In fact- folk märker inte ens när man snusar, visst man kan få dålig andedräkt men cigg luktar så jävla mycket värre, kläderna luktar kuk i flera dagar osv. Mina föräldrar kom på mig med snusandet ett år efter jag började, då hade jag snusat varje dag och t.o.m haft inne snusen då jag pratat med dem, dom kom på mig då jag fick en snus ring på jeansen inte pga. lukten, min polare rökte som yngling och hans föräldrar kom på honom efter första blosset... ofta ringen kom efter ett år blev haffad av en lärare som trodde jag hade snus, så jag fick gå till rektorn och visa, men det var min tandställning. :lol: :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 12 September 2010 Rapport Dela Skrivet 12 September 2010 Förstår mig inte på dem som tycker att snus luktar värre än cigg... jag har suttit på bussen spyfärdig utav folk som har dragit en cigg men aldrig i mitt liv tyckt att snus luktar äckligt. In fact- folk märker inte ens när man snusar, visst man kan få dålig andedräkt men cigg luktar så jävla mycket värre, kläderna luktar kuk i flera dagar osv. Mina föräldrar kom på mig med snusandet ett år efter jag började, då hade jag snusat varje dag och t.o.m haft inne snusen då jag pratat med dem, dom kom på mig då jag fick en snus ring på jeansen inte pga. lukten, min polare rökte som yngling och hans föräldrar kom på honom efter första blosset... ofta ringen kom efter ett år blev haffad av en lärare som trodde jag hade snus, så jag fick gå till rektorn och visa, men det var min tandställning. :) :) Kul var det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.