Hoppa till innehåll

Snus


Lynott
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag tycker att snusen är bättre än rökning, för jag vill häldre se en med en stor prilla under läppen än att se en st och röka

 

Rökning skadar ju andra genom röken som man blir tvvungen att andas inn

Men snusning skadar ju bara sig själv

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 75
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag bryr mig inte om vilket då jag aldrig kommer snusa. Jag kommer aldrig heller röka, dricka, knarka eller liknande. Vill man förkorta sin livstid med hjälp av något sådant är det sitt eget val, men jag tillhör den delen som hellre avstår.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag bryr mig inte om vilket då jag aldrig kommer snusa. Jag kommer aldrig heller röka, dricka, knarka eller liknande. Vill man förkorta sin livstid med hjälp av något sådant är det sitt eget val, men jag tillhör den delen som hellre avstår.

Så ska det låta!

 

Min klasskamrat tycker man är helt dum i huvudet om man inte har rökt någon gång i sitt liv

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag bryr mig inte om vilket då jag aldrig kommer snusa. Jag kommer aldrig heller röka, dricka, knarka eller liknande. Vill man förkorta sin livstid med hjälp av något sådant är det sitt eget val, men jag tillhör den delen som hellre avstår.

Så ska det låta!

 

Min klasskamrat tycker man är helt dum i huvudet om man inte har rökt någon gång i sitt liv

 

Smart snubbe.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • 3 veckor senare...

Sluta gå off-topic nu gubbar.

 

Slänger upp några frågeställningar-

 

1. Skulle ni vilja se folk snusa istället för att röka utomlands?

 

2. Snus eller cigaretter, varför?

 

3. Bör snus hållas inom de skandinaviska gränserna eller blåsas upp utomlands?

 

4. Vad är era åsikter om snus och cigaretter?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1. Hellre snusa, då det inte förstör för folk i den direkta omgivningen. (Ja, ingen passiv rökning dårå)

 

2. Jag personligen fifflar inte med sånt trams, men snus här med. (Motivering ovan)

 

3. Mja, spelar inte just mig någon större roll.

 

4. Min personliga åsikt om tobak är (som nämndes ovan) att det bara är trams, en onödig grej folk börjar med i tidiga tonåren för att vara häftiga. Helt onödigt med andra ord.

 

Å andra sidan är jag inte en sån som går runt och påpekar och klagar på folk som röker/snusar. Vill man hålla på med det så är det bara att köra på tills man stupar, inte mitt problem.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag bryr mig inte om vilket då jag aldrig kommer snusa. Jag kommer aldrig heller röka, dricka, knarka eller liknande. Vill man förkorta sin livstid med hjälp av något sådant är det sitt eget val, men jag tillhör den delen som hellre avstår.

Word.

 

 

 

 

 

 

I herd yo leik mudkipz 2

Redigerat av Luminary
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...