prophet Skrivet 1 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2010 http://www.wikihow.com/Get-Six-Pack-Abs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 1 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2010 Han kanske vill se bra ut när han börjar skolan igen?Exakt, fjortisrutor, tränar bara sönder magen och eftersom dom är så spinkiga nu för tiden så syns en minimal magruta, sen tar dom foto i spegeln med svin lite ljus så det syns mer. Börja träna seriöst, träna inte bara magen för att få rutor, fixa en polare att köra 4 gånger i veckan gym med. Dock är du väldigt ung för gym. Så antar att du får fixa dina fjortisrutor för att visa b-rudarna hur ripped in 4 weeks du är...aaa fast nee.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 1 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2010 Vem som kan få synliga magrutor om man drar ner på kosten så att fettmassan försvinner. Det är oftast just fettet som hindrar magmusklerna att se väldefinerade ut. Det gäller inte att bara köra standard situps, kör en del situps åt sidorna, benlyft för nedre delen av magen. Ut och jogga för att förbränna kalorier, vill du bränna fett så ska du förbruka mer än vad du äter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 2 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2010 (redigerat) Han kanske vill se bra ut när han börjar skolan igen?Exakt, fjortisrutor, tränar bara sönder magen och eftersom dom är så spinkiga nu för tiden så syns en minimal magruta, sen tar dom foto i spegeln med svin lite ljus så det syns mer. Börja träna seriöst, träna inte bara magen för att få rutor, fixa en polare att köra 4 gånger i veckan gym med. Dock är du väldigt ung för gym. Så antar att du får fixa dina fjortisrutor för att visa b-rudarna hur ripped in 4 weeks du är...aaa fast nee.. i lol'd OnT: Gå ut på gymmet och håll på i 2-3 timmar på vardagar och ha tålamod! Skräpmaten behövs ju inte skippas, om du inte äter socker dagligen. Redigerat 2 Juni 2010 av ZnK Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeetrN Skrivet 2 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2010 Han kanske vill se bra ut när han börjar skolan igen?Exakt, fjortisrutor, tränar bara sönder magen och eftersom dom är så spinkiga nu för tiden så syns en minimal magruta, sen tar dom foto i spegeln med svin lite ljus så det syns mer. Börja träna seriöst, träna inte bara magen för att få rutor, fixa en polare att köra 4 gånger i veckan gym med. Dock är du väldigt ung för gym. Så antar att du får fixa dina fjortisrutor för att visa b-rudarna hur ripped in 4 weeks du är...aaa fast nee.. oj vad rolig man kan vara Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 2 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2010 Han kanske vill se bra ut när han börjar skolan igen? Exakt, fjortisrutor, tränar bara sönder magen och eftersom dom är så spinkiga nu för tiden så syns en minimal magruta, sen tar dom foto i spegeln med svin lite ljus så det syns mer. Börja träna seriöst, träna inte bara magen för att få rutor, fixa en polare att köra 4 gånger i veckan gym med. Dock är du väldigt ung för gym. Så antar att du får fixa dina fjortisrutor för att visa b-rudarna hur ripped in 4 weeks du är...aaa fast nee.. oj vad rolig man kan vara Det är sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 2 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2010 Stats: ålder: 15 läng: 175cm Väger: 64kg midje mått: 80 Jag vet inte riktigt va jag ska göra för att få magrutor... Jag har just nu börjat med att köra 50 situps plankan så länge jag orkar (minst 1 minut) och så många armhävningar jag orkar. Jag ska börja springa 5km var annan dag också, Jag började med detta schema i måndags... Du har kört från i måndags... Du får ju hålla på att träna mer om du ska se resultat. Annars så tror jag att du kommer skita i att träna om 1 eller 2 veckor bara för det är så grymt trist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 2 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2010 träna utan att slita ut dig, om du har kört slut någon muskel på träning ska du inte träna den på 3-4 dagar. träna ordentligt varannan dag. ena gången mage, och andra bröst. kost: käka mycket protein, och vitaminrik mat, skippa mättat fett som ost och liknande. ät hellre fisk då det ger nyttiga fettsyror och rikligt med protein. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 2 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2010 Såhära: Slarva inte när du gör situpps, gör 50 situpps, gör 2min paus, och gör det om igen 2 gånger till, armövningar hjälper inte för att få magrutor, ja och jogga 3-4km varenda dag och försök inte att stanna, då blir det svårt att starta igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 2 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2010 Träna ryggen också, annars kommer du ha magmuskler med en supersvag rygg. Det är fult! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 2 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2010 Stats: ålder: 15 läng: 175cm Väger: 64kg midje mått: 80 Jag vet inte riktigt va jag ska göra för att få magrutor... Jag har just nu börjat med att köra 50 situps plankan så länge jag orkar (minst 1 minut) och så många armhävningar jag orkar. Jag ska börja springa 5km var annan dag också, Jag började med detta schema i måndags... Håll det schemat och ät mycket mycket mat, så du blir mätt varje gång, men det ska vara bra mat, mycket potatis och pasta, kött och andra godsaker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 3 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2010 Såhära: Slarva inte när du gör situpps, gör 50 situpps, gör 2min paus, och gör det om igen 2 gånger till, armövningar hjälper inte för att få magrutor, ja och jogga 3-4km varenda dag och försök inte att stanna, då blir det svårt att starta igen.Du måste göra armhävningar när du ska få magrutor annars ser din rygg cp ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.