zitroz Skrivet 10 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2010 Hoppas att du totalt missade min poäng med flit, annars tycker jag synd om dig.Jo något sånt var det ju. Tyckte bara att dina exempel var lite rolige ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 11 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 raptomex är skön sluta driva TS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sPLAT Skrivet 11 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 Jag tycker detta var en dålig låsning: http://www.fuska.se/forum/index.php?s=&...t&p=1744081 Trådskaparen ha betyg på sina skapelser. Tråden som Raptomex refererar till passar inte alls trådskaparens behov. PS. Jag tror Raptomex kommer låsa denna tråden också så fort han ser den. Tråden du länka skulle låsas då det finns en tråd där man ska posta sina bilder. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 93847 Skrivet 11 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 ska inte såna som rapto mex låsa trådar o sånt :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 11 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 (redigerat) raptomex det finns väre trådar än min trådar där det inehåller hot spam och över med flera hundra sidor bara fyllda med hot och dom finns kvar förklara det Redigerat 11 Juni 2010 av fable1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 11 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 sluta kalla mig p8 är fagtiskt inte 8 på rigtikt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 11 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 raptomex det finns väre trådar än min trådar där det inehåller hot spam och över med flera hundra sidor bara fyllda med hot och dom finns kvar förklara detMen ditt klappträ.. -.- Okej, och vilka trådar är det då? Länka också. Tack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 11 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 ok ska börja leta nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 11 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 ok ska börja leta nuTa hjälp av sökfunktionen om du inte tänkte på det:http://www.fuska.se/forum/index.php?act=Search&f= Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 Jag vill påminna alla om att detta är en seriös diskussion och de flesta inläggen från början av sida 4 tills nu har inte varit så seriösa. Om ni vill vara med i diskussionen råder jag er posta annat än facepalms och personangrepp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 11 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 a men när man inte letar hittar man än massa trådar med föroläpningar och hot men jag tänker fortfarande leta tills jag hittar en Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 11 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 a men när man inte letar hittar man än massa trådar med föroläpningar och hot men jag tänker fortfarande leta tills jag hittar en Bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg