Hoppa till innehåll

Om Ni Är Smart Så Skriver Ni Inte I Raptomex Trådar


Kira1
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst Cakeguy

asså jag jobbar som fullt på att hitta tråden jag hörde det ordet på bara för att bevisa för rapto att det inträfar såna hot här på visa ställen du kanske ska ta dig en ditt på exakt alla trådar också inte bara dom forumen som är populärast att skriva på jag tror fagtiskt inte moderatorerna har nån koll på dom allra gamlaste forumet så som snes gamecube och gameboy forumen även om dom inte är så populära så finns det fagtiskt några som säkert skriver där fortfarande

Kan du visa oss minst 5 trådar där dödshot har pågått?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 142
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

asså han låser andras trådar utan anledning säkert bara för att jävlas skulle jag tro blir glad om nån kan svara så snabbt som möjligt eftersom raptomex kommer låsa tråden bara för att skydda sig själv

ja holer me dej rtatopmex e jete dum aso lol vi moste lössa deta krriket han kann itne uttnjrytja os så her de e ju helt sjuukt o ja låvar han komer snat losa troden frör at schyda sig sjelv

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

asså han låser andras trådar utan anledning säkert bara för att jävlas skulle jag tro blir glad om nån kan svara så snabbt som möjligt eftersom raptomex kommer låsa tråden bara för att skydda sig själv

ja holer me dej rtatopmex e jete dum aso lol vi moste lössa deta krriket han kann itne uttnjrytja os så her de e ju helt sjuukt o ja låvar han komer snat losa troden frör at schyda sig sjelv

 

Ursäkta? :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 

ja holer me dej rtatopmex e jete dum aso lol vi moste lössa deta krriket han kann itne uttnjrytja os så her de e ju helt sjuukt o ja låvar han komer snat losa troden frör at schyda sig sjelv

du

 

är

 

sjuk

 

i

 

hela

 

huvet

 

?

 

svar:

 

ja!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker inte att reglerna är stränga, det är fan inte så jävla svårt att hålla sig till ämnet.

Står det i reglerna att inlägget ska ha koppling till ämnet och har man inget att bidra med till ämnet så ger man bara fan i att skriva, vilket vissa här på forumet har förbannat svårt med..

Visst, ett OT-inlägg gör väl ingen skada, men det är skillnad om dem senaste 30 inläggen är irrelevanta.

Betyder "ämnet" i det fallet det som tråden handlade om från början eller det som diskussionen i tråden är vid det tillfället? Om en tråd som handlar om Äpplen har lyckats byta samtalsämne till Päron och någon postar ett inlägg om Päron, är det OT då? Om tråden handlande om Äpplen från början och fortfarande gör det är ju ett inlägg om Päron offtopic.

 

Alltså om en tråd mer eller mindre bytt samtalsämne och någon svarar på ett inlägg i tråden med ett svar som innefattar vad det inlägget handlade om, är det OT då?

 

Vill du diskutera päron skapar du en ny tråd om päron.

 

Det jag vill är att modsen ska ta lättare på reglerna, inte skita i dem. Ovanstående inlägg är ett exempel på §3.9 imo.
Jag kommer inte ihåg under vilken period du var moderator, om det var innan eller efter vi lättade på alla regler.

Jag har vart mod i 5(?) år, och kan intyga att för ett par år sen var det noll-tolerans på regelbrott, då använde man inte tillsägelser, det var sågott bara varningar som gavs ut vid minsta regelbrott.

Idag är det helt annat. Vad jag kan se gav jag min senaste varning 23/10-2009 tillsammans med en avstängning på personen i fråga (tills just nu då jag kommer dela ut varningar med ett léende på läpparna).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ja men nu låser ni trådar utan en bra förklaring säkert många som inte fatar varför deras trådar har blivit låsta

Moderatorerna ger alltid en anledning till varför deras tråd blivit låst. Om sedan personen förstått vad han gjort för fel när han skapade tråden är han välkommen att skapa en ny tråd med förändringar så att dennes nya tråd inte bryter mot någon regel.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ja men nu låser ni trådar utan en bra förklaring säkert många som inte fatar varför deras trådar har blivit låsta

Vi skriver varför trådarna blir låsta. Det är inte direkt som så att vi bara skriver "Låst".

Men visst, länka till några trådar som du inte fattar varför dem har blivit låsta, så kan jag försöka ge dig anledningen till att dem blev låsta. Om du syftade på trådarna som jag låste igår, så finner du anledningen på första sidan i denna tråd.

 

 

edit* Boffa var en gnutta snabbare än mig.

Redigerat av Raptomex
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Moderatorerna ger alltid en anledning till varför deras tråd blivit låst.

skitsnack

 

Jasså? Bevisa motsatsen. Om det nu skulle finnas något fall där vi bara låst utan att skriva en fullständig förklaring i ett inlägg är jag säker på att trådskaparen har fått ett snyggt PM i sin inbox med en tillsägelse som berättar allt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...