Kira1 Skrivet 11 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 nån gång har jag sett nån tråd låst där inte äns moderatorerna hade skrivit i den förut kommer inte ihåg var Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 Det är inte ovanligt där jag ser låsningar där moderatorerna endast skrivit "Låst" fast så har anledningen varit uppenbar. Möjligen att vissa yngre inte förstår varför den blev låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 93847 Skrivet 11 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 Moderatorerna ger alltid en anledning till varför deras tråd blivit låst. skitsnack fått ett snyggt PM i sin inbox så kan det va om dom inte har förklarat i tråden men det kan ju ja inte se :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 11 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 Moderatorerna ger alltid en anledning till varför deras tråd blivit låst. skitsnack fått ett snyggt PM i sin inbox så kan det va om dom inte har förklarat i tråden men det kan ju ja inte se :( Då är du jättegärna välkommen att slänga iväg ett PM till moderatorn som låste tråden och fråga varför han/hon övervägde att låsa den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 11 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 jag vet inte hur man ser vem som låste den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 jag vet inte hur man ser vem som låste denDen moderator som skrivit "Låst" i tråden är den som låste den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 11 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 men jag har sett trådar där inte äns nån har skrivit låst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 Jag har sätt en eller två sådana för väldigt länge sen har jag för mig, det är ett fel av mods. Länka en sån tråd om du hittar en. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 11 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 ok det ska jag göra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 11 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 http://upload.snelhest.org/images/100611line.png Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 11 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 Vad fan. Va lite Rock n' Roll för helvete! Låt trådarna spåra ur, de e crrrrrrrrrrrazy! Och jävligt kul :ng: Släpp loss lite, era surkärringar! :sorcerer:+1 Men lol.. Det är ju du som är en av dom som inte gillar trolls. Så varför tycker du att det ska finnas en massa onödiga trådar här på fuska.se när du ändå bara klagar på dom som finns i Imba? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 Jag gillar trolls till en viss grad, brukar liva upp stämningen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg