Hoppa till innehåll

Wasd.nu


WASD

Rekommendera inlägg

Det som förvånar mig är att när andra personer länkar till sin sida och vill ha feedback, då är de flesta fram och sågar direkt. Däremot, när personer med "högre status" på fuska.se vill ha feedback, då fjäskar ni för dem.

 

Designen ÄR inte snygg, den är något av det värsta jag har sett.. någonsin.

 

Man ska vara ärlig, och om sidan inte är snygg, då ska man skriva det. Att sitta och berömma en person pga. att personen i fråga är populär etc. etc., är bara något som personen förlorar på i slutändan.

 

Det är som i verkligheten. Om en person är urkass på att sjunga, inbilla den då inte att söka till idol.

 

Så det du säger är att vi så fort någon lägger upp en feedback så ska vi kasta skit på dem? Bättre att skriva försiktigt vad som kan bli bättre än att vara P12'ig genom att skriva t.ex "sidan är ful".

 

Nej det skriver jag inte? Läs igen.

 

Har du hört om "att läsa mellan raderna"?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 147
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Kul sida. Men vad kommer det att bli för slags sida? Ska det bli något med jesper.nu-stuk eller... Jag förstår inte riktigt vad det är för slags sida.

Jag ska börja med en design sedan planerar jag att sakta men säkert bygga upp ett simpelt textbaserat webbspel för att utveckla mina PHP kunskaper.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst CrusadesageSE

Det som förvånar mig är att när andra personer länkar till sin sida och vill ha feedback, då är de flesta fram och sågar direkt. Däremot, när personer med "högre status" på fuska.se vill ha feedback, då fjäskar ni för dem.

 

Designen ÄR inte snygg, den är något av det värsta jag har sett.. någonsin.

 

Man ska vara ärlig, och om sidan inte är snygg, då ska man skriva det. Att sitta och berömma en person pga. att personen i fråga är populär etc. etc., är bara något som personen förlorar på i slutändan.

 

Det är som i verkligheten. Om en person är urkass på att sjunga, inbilla den då inte att söka till idol.

 

Så det du säger är att vi så fort någon lägger upp en feedback så ska vi kasta skit på dem? Bättre att skriva försiktigt vad som kan bli bättre än att vara P12'ig genom att skriva t.ex "sidan är ful".

 

Nej det skriver jag inte? Läs igen.

 

Har du hört om "att läsa mellan raderna"?

 

Har du hört talats om att läsa innan man uttalar sig? Du försöker verka kunnig, men jag skrev:

 

"Det som förvånar mig är att när andra personer länkar till sin sida och vill ha feedback, då är de flesta fram och sågar direkt. Däremot, när personer med "högre status" på fuska.se vill ha feedback, då fjäskar ni för dem."

 

Vart får du det till att jag vill att ni ska såga någon?

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har du hört talats om att läsa innan man uttalar sig? Du försöker verka kunnig, men jag skrev:

 

"Det som förvånar mig är att när andra personer länkar till sin sida och vill ha feedback, då är de flesta fram och sågar direkt. Däremot, när personer med "högre status" på fuska.se vill ha feedback, då fjäskar ni för dem."

 

Vart får du det till att jag vill att ni ska såga någon?

"Designen ÄR inte snygg, den är något av det värsta jag har sett.. någonsin." skrev du.

 

Det verkar som om du vill att vi inte ska fjäska, utan istället tycka sådär. Aja, pallar inte bråka då du aldrig kommer sluta om jag inte säger att du har rätt.

 

Men WASD, som andra har sagt så bör du verkligen byta ut headern, iaf ta bort det röda runt texten. :)

Redigerat av 95alexander95
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det som förvånar mig är att när andra personer länkar till sin sida och vill ha feedback, då är de flesta fram och sågar direkt. Däremot, när personer med "högre status" på fuska.se vill ha feedback, då fjäskar ni för dem.

 

Designen ÄR inte snygg, den är något av det värsta jag har sett.. någonsin.

 

Man ska vara ärlig, och om sidan inte är snygg, då ska man skriva det. Att sitta och berömma en person pga. att personen i fråga är populär etc. etc., är bara något som personen förlorar på i slutändan.

 

Det är som i verkligheten. Om en person är urkass på att sjunga, inbilla den då inte att söka till idol.

 

Så det du säger är att vi så fort någon lägger upp en feedback så ska vi kasta skit på dem? Bättre att skriva försiktigt vad som kan bli bättre än att vara P12'ig genom att skriva t.ex "sidan är ful".

 

Hur i helvete får du "Man ska vara ärlig" till att kasta skit på dem oavsett? Är något inte speciellt snyggt måste man ju påpeka det, och gärna ge tips till förbättring, såklart. Hela meningen med feedback är ju att säga vad man tycker? Sen kan man ju ge feedbacken på olika sett.

 

Det verkar som om du vill att vi inte ska fjäska.

Ja men precis! Grattis!

Redigerat av Jolt
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det som förvånar mig är att när andra personer länkar till sin sida och vill ha feedback, då är de flesta fram och sågar direkt. Däremot, när personer med "högre status" på fuska.se vill ha feedback, då fjäskar ni för dem.

 

Designen ÄR inte snygg, den är något av det värsta jag har sett.. någonsin.

 

Man ska vara ärlig, och om sidan inte är snygg, då ska man skriva det. Att sitta och berömma en person pga. att personen i fråga är populär etc. etc., är bara något som personen förlorar på i slutändan.

 

Det är som i verkligheten. Om en person är urkass på att sjunga, inbilla den då inte att söka till idol.

 

Så det du säger är att vi så fort någon lägger upp en feedback så ska vi kasta skit på dem? Bättre att skriva försiktigt vad som kan bli bättre än att vara P12'ig genom att skriva t.ex "sidan är ful".

 

Hur i helvete får du "Man ska vara ärlig" till att kasta skit på dem oavsett? Är något inte speciellt snyggt måste man ju påpeka det, och gärna ge tips till förbättring, såklart. Hela meningen med feedback är ju att säga vad man tycker? Sen kan man ju ge feedbacken på olika sett.

 

Om man ärligt tycker att sidan ser sk*tful ut, då är det väl ärligt att kasta den skiten på dem, eller hur? Idiot!

 

WASD, det blev mycket skönare för ögonen med den nya headern.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om man ärligt tycker att sidan ser sk*tful ut, då är det väl ärligt att kasta den skiten på dem, eller hur? Idiot!

Klart man ska säga till om man tycker att det är fult, helst med konstruktiv kritik.

 

WASD: Som flera sa tidigare bör du fortfarande ändra på länkfärgerna. Den vanliga blå-lila ser väldigt oproffsigt ut. Helst lägga in 'clean' bilder som länkar. Fråga ditt undermedvetna om hjälp i dina luciddrömmar! Det kanske funkar. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om man ärligt tycker att sidan ser sk*tful ut, då är det väl ärligt att kasta den skiten på dem, eller hur? Idiot!

 

WASD, det blev mycket skönare för ögonen med den nya headern.

Han sa att man ska vara ärlig. Han sa INTE att man skulle "Kasta skit på nån så fort denna vill ha feedback", som du antydde. Nåja, nu ska vi inte förstöra Wasds tråd. Vill du fortsätta diskutera är det bara att skicka PM.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...